مسدود شدن مسیر پاوه به شهرستان سروآباد به دلیل بارش برف

به گزارش صنایع 90، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از مسدود شدن مسیر پاوه به شهرستان سروآباد استان کردستان در گردنه تته به علت بارش برف، مه غلیظ و خطر ریزش کوه تا چند ماه آینده اطلاع داد.

مسدود شدن مسیر پاوه به شهرستان سروآباد به دلیل بارش برف

ابراهیم شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت : این محور از ابتدای سه راهی شهدا (ملندو) تا آخرین نقطه استحفاظی شهرستان پاوه در گردنه تته مسدود و از ورود خودرو ها به این مسیر در سه راهی شهدا جلوگیری می گردد.

وی با بیان اینکه این محور هم اکنون به دلیل نداشتن ایمنی بالا مسدود است، گفت: به دلیل نبود دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیر گردنه سخت گذر پیشنهاد می گردد خودرو های عبوری تا اطلاع ثانوی برای عبور و مرور از محور فرعی هجیج ـ هورامان به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه ادامه داد: گردنه تته در مسیر استان کرمانشاه به کردستان از سخت ترین گردنه های منطقه و سخت ترین راه ارتباطی بین این 2 استان است که در نیمی از سال به دلیل بارش برف سنگین، کولاک شدید، خطر سقوط بهمن، خطر ریزش کوه و مه شدید و نداشتن دید کافی به روی رانندگان مسدود می گردد.

شهریاری از رانندگان خواست با همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر ملزومات زمستانی عوامل این اداره را در برفروبی در این محور همراهی نمایند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2189

به "مسدود شدن مسیر پاوه به شهرستان سروآباد به دلیل بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن مسیر پاوه به شهرستان سروآباد به دلیل بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید