مخالفت نیمی از ساکنان توکیو با برگزاری المپیک در سال 2021

به گزارش صنایع 90، توکیو 2020 در مارس به دلیل انتشار ویروس کرونا در دنیا به تعویق افتاد و بدین ترتیب بدترین اختلال در المپیک از زمان جنگ دنیای دوم به وجود آمد.

مخالفت نیمی از ساکنان توکیو با برگزاری المپیک در سال 2021

بیش از نیمی از مردم و ساکنان شهر توکیو مخالف برگزاری بازی های المپیک در سال 2021 هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت bangkokpost، بر اساس نظرسنجی منتشر شده در روز دوشنبه، بیش از نیمی از ساکنان توکیو معتقد هستند که المپیک سال 2020 نباید سال آینده برگزار گردد. آنها معتقدند که باید تأخیر در برگزاری بازی ها بیشتر گردد یا این رقابت ها به خاطر ترس از کرونا به طور کامل لغو گردد.

این نظرسنجی که توسط دو سازمان خبری ژاپنی اجرا شده بعد از آن صورت گرفت که کارشناسان بهداشت هشدار دادند حتی یک سال تأخیر ممکن است برای برگزاری ایمن بازی های المپیک کافی نباشد.

در نظرسنجی اجرا شده در آخر هفته، 51.7 درصد از پاسخ دهندگان امیدوارند که بازی ها در سال 2021 دوباره به تعویق بیفتند یا لغو شوند، در حالی که 46.3 درصد می خواهند ببینند که المپیک در این سال برگزار گردد.

در میان مخالفان بازی های المپیک 2021، میزان 27.7 درصد گفتند که می خواهند این بازی ها به طور کامل لغو گردد، در حالی که 24 درصد ترجیح می دهند بازی ها با تعویق دوم روبرو گردد.

این نظرسنجی تلفنی، بین 26 تا 28 ژوئن توسط تلویزیون کیودو نیوز و تلویزیون توکیو MX انجام شد.

همچنین از بین کسانی که گفتند که می خواهند بازی های سال آینده برگزار شوند، 31.1 درصد گفتند که این رویداد باید به صورت مقطعی از جمله بدون تماشاگر صورت بگیرد، در حالی که 15.2 درصد اظهار داشتند که می خواهند یک المپیک تمام عیار را ببینند.

توکیو 2020 در مارس به دلیل انتشار ویروس کرونا در دنیا به تعویق افتاد و بدین ترتیب بدترین اختلال در المپیک از زمان جنگ دنیای دوم به وجود آمد.

این بازی ها قرار است از 23 جولای 2021 شروع گردد، اگرچه هنوز هم به عنوان المپیک 2020 توکیو شناخته می شوند.

مقامات ژاپن و کمیته بین المللی المپیک هشدار داده اند که دیگر امکان تعویق وجود نخواهد داشت و حتی تاخیر یک ساله سردردهای اقتصادی و لجستیکی قابل توجهی ایجاد نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1118

به "مخالفت نیمی از ساکنان توکیو با برگزاری المپیک در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت نیمی از ساکنان توکیو با برگزاری المپیک در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید