هدف اصلی من کسب مدال در المپیک است، در آینده باید تغییر وزن بدهم

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، امین کاویانی نژاد در خصوص شرایط حال حاضر و انجام تمرینات آماده سازی گفت: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، نمی توانیم در اردوها حضور داشته باشیم و سطح تمرینات نیز خیلی کم شده و مجبور هستیم بیشتر تمرینات انفرادی را انجام دهیم. در حال حاضر در شهر اندیمشک و در کنار خانواده ام هستم، کادر فنی برنامه هفتگی به ما می دهد و ما نیز سعی می کنیم طبق آن برنامه و در مقطعی نیز تمرینات دیگر را انجام دهیم و این تمرینات شامل دو میدانی، کار با کش و وزنه است تا بتوانیم بدنمان را در حدی از آمادگی نگه داریم که برای ادامه تمرینات در شرایط مطلوبی قرار داشته باشیم.

هدف اصلی من کسب مدال در المپیک است، در آینده باید تغییر وزن بدهم

وی در خصوص عملکردش در سالی که گذشت توضیح داد: در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان به میدان رفتم اما متأسفانه شرایط آن طور که می خواستم رقم نخورد، من در رده سنی جوانان دوبار به مدال طلای جهان دست یافتم و در همان سال نیز در رقابت های زیر 23 سال جهان صاحب مدال برنز شدم. سال گذشته نیز هر مسابقه ای که رفتم امتیاز ندادم و دست پر برگشتم، اما شرایط در مسابقات جهانی طور دیگری رقم خورد. البته در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که سرانجام بهمن ماه در کشور هند برگزار گردید، توانستم بعنوان قهرمانی برسم.

کاویانی نژاد در خصوص هدفش در کشتی گفت: هدف نهایی من حضور در المپیک و افتخارآفرینی در این آوردگاه است، اما هم اکنون در وزن 72 کیلوگرم کار می کنم که این وزن المپیکی نیست.

وی اضافه نمود: البته من 21 سال دارم و در رده جوانان ابتدا در وزن 67 کیلوگرم و سپس در وزن 72 کیلوگرم به میدان رفتم. همواره تابع تصمیمات کادر فنی هستم و در این مورد نظر آنها ملاک است، قطعا در سال های آینده فرصت این را خواهم داشت که به وزن المپیکی صعود کنم و در آن موقع تمام کوشش خود را برای کسب مدال المپیک انجام خواهم داد.

قهرمان کشتی فرنگی آسیا در خصوص ادامه برنامه هایش گفت: در حال حاضر همه منتظر آن هستیم که اتحادیه جهانی کشتی تقویم جدید خود را اعلام کند و بعد از آن می توانیم برای ادامه کار برنامه ریزی داشته باشیم.

کاویانی نژاد در سرانجام ضمن درخواست از مردم برای رعایت موارد بهداشتی و ایمنی در شرایط شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: من هم به خاطر خودم و هم به خاطر خانواده و نزدیکانم تمامی موارد را رعایت می کنم. آرزوی سلامتی برای همه مردم کشورم دارم و امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط بیرون بروند و همه با صحت و سلامت به زندگی عادی ادامه دهیم. ما نیز بتوانیم مردم را شادمان کنیم، افتخارآفرین باشیم و پرچم کشورمان را در میادین مختلف به اهتزاز در بیاوریم.

اتحادیه جهانی در تبریک روز آدینه گذشته خود، عکس این ملی پوش کشورمان را در صفحه اینستاگرامش قرار داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1005

به "هدف اصلی من کسب مدال در المپیک است، در آینده باید تغییر وزن بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی من کسب مدال در المپیک است، در آینده باید تغییر وزن بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید