طاهری: چیزی کسب نکردم که آرام بگیرم، تنها مدال جهانی و المپیک راضی ام می نماید

به گزارش صنایع 90، نفر اول سنگین وزن انتخابی تیم ملی کشتی گفت: معلوم بود جهانی در این شرایط برگزار نمی گردد، من هم چیزی هنوز کسب نکرده ام که آرام بگیرم.

طاهری: چیزی کسب نکردم که آرام بگیرم، تنها مدال جهانی و المپیک راضی ام می نماید

امین طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص ابتلایش به کرونا گفت: خوشبختانه مشکل تنفسی ندارم و وقتی تستم مثبت شد، اسکن ریه دادم که به ریه ام آسیب نرسیده و فقط بدن درد شدید دارم.

وی در خصوص اینکه قبلا گفته بود بعد از لیگ دچار بیماری شده، ادامه داد: من بعد از لیگ احساس کردم کرونا گرفتم و بدن درد شدید هم داشتم. اسفند ماه هم همین حالت ها را تجربه کردم و این دفعه سوم است که با این شرایط روبه رو می شوم و البته این بار تست هم دادم که مثبت بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این مدعی سنگین وزن کشتی آزاد که در مسابقات انتخابی روز 15 آبان اول شده بود، در خصوص لغو مسابقات دنیای گفت: قابل پیش بینی بود که مسابقه برگزار نشود. به نظر من جام دنیای هم هرگز اعتبار و ارزش دنیای را ندارد. مسئله ای با لغو دنیای ندارم، قطعا تمریناتم را بعد از بهبودی از کرونا سفت و سخت تر از قبل دنبال می کنم، خیلی جدی تر، بابرنامه تر، باهدف تر و باانگیزه بیشتر تمرین خواهم کرد چون هنوز چیزی کسب نکردم که بخواهد آرامم کند. تنها رسیدن به مدال دنیای و المپیک است که می تواند من را راضی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1359

به "طاهری: چیزی کسب نکردم که آرام بگیرم، تنها مدال جهانی و المپیک راضی ام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: چیزی کسب نکردم که آرام بگیرم، تنها مدال جهانی و المپیک راضی ام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید