فعالیت 348 مدیر کنترل کیفیت در واحد های تولیدی و خدماتی اردبیل

به گزارش صنایع 90، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 348 مدیر کنترل کیفیت در واحد های تولیدی و خدماتی استان مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 348 مدیر کنترل کیفیت در واحد های تولیدی و خدماتی اردبیل

به گزارش خبرنگار از ، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه نقش مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی در ارتقاء کیفیت کالا و خدمات بسیار حائز اهمیت و کلیدی است گفت: در حال حاضر 348 مدیر کنترل کیفیت به منظور کنترل و بهبود کیفیت و ایمنی محصول و بهبود رضایت مشتری در واحد های تولیدی و خدماتی استان اردبیل مشغول فعالیت می باشند.

او با بیان اینکه نقش مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی در ارتقاء کیفیت کالا ها و خدمات بسیار حائز اهمیت و کلیدی است، اضافه کرد: کیفیت مطلوب کالا ها و خدمات ضمن رعایت حقوق مصرف کنندگان و جلب رضایت مشتری، باعث می شود کالا های داخلی سهم مناسبی از ظرفیت های بازار داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه جلوگیری از تولید محصول مغایر با استاندارد مربوطه از وظایف مدیر کنترل کیفیت است، نام کرد: مدیران واحد های تولیدی و خدماتی باید به منظور ارتقاء سطح علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت، سالانه حداقل 16 نفر ساعت دوره آموزشی متناسب برای آن ها برنامه ریزی کنند.

علایی با بیان اینکه اجرای استاندارد ها در فعالیت های کشور به ویژه بخش های اقتصادی جامعه نیازمند افرادی متخصص و آموزش دیده است، گفت: با بهره مندی از فارغ التحصیلان دانشگاهی به نام مجریان استانداردسازی در واحد های تولیدی ضمن ایجاد اشتغال پایدار، رونق کسب و کار در کشور را هم شاهد خواهیم بود.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1821

به "فعالیت 348 مدیر کنترل کیفیت در واحد های تولیدی و خدماتی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 348 مدیر کنترل کیفیت در واحد های تولیدی و خدماتی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید