فرامرزیان: کاهش سهم ورزش و فوتبال از تبلیغات تلویزیون ناگوار است

به گزارش صنایع 90، معاون وزیر ورزش و جوانان می گوید کاهش قابل توجه سهم ورزش و فوتبال از محل درآمدهای تبلیغات تلویزیونی در بودجه سال آینده ناگوار است.

فرامرزیان: کاهش سهم ورزش و فوتبال از تبلیغات تلویزیون ناگوار است

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه تراکت در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم کنندگان مردم در صحن علنی مجلس احقاق حق کنند و سهم درآمدی ورزش را از محل تبلیغات تلویزیونی به پنجاه درصد برگردانند. حداقل درآمد ورزش و فوتبال از حق باید سالیانه دویست میلیارد تومان باشد. دستگاههای نظارتی بر شیوه اجرای قانون و میزان درآمد صداوسیما نظارت دارند

معاون توسعه مدیریت و منابع اضافه نمود: تقسیم درآمد تلویزیونی بین صدا وسیما و وزارت ورزش و جوانان در ابتدا به نسبت پنجاه - پنجاه در قانون بودجه سال 1399 بود که در کمیسیون تلفیق به نسبت سی به هفتاد رسید و امیدوارم با رای و نظر مردم در صحن مجلس دوباره به همان نسبت مساوی بازگردد چرا که درآمد بیشتری برای رشد و یاری به فدراسیون های ورزشی و توسعه ورزش کشور است.

فرامرزیان ادامه داد: در صورت تقسیم مساوی درآمدها تبلیغاتی تلویزیون، پیش بینی ما از محل سهم ورزش از درآمدهای تبلیغاتی صداو سیما حداقل سالیانه دویست میلیارد تومان است و تمامی درآمد تبلیغاتی صدا وسیما از زیرنویس تا سایر موارد قبل، حین و بعد از بازیها و مسابقات شامل حق پخش می گردد و بایستی مبالغ دریافتی آن به حساب دولت و خزانه واریز گردد.

وی ادامه داد: حساب مشخصی را سازمان برنامه و بودجه معرفی می نماید و صدا وسیما تمامی درآمدهای حاصل از تبلیغات را به آن واریز می نماید و سپس وزارتخانه بر اساس تفاهم نامه و روشن کردن راستا هزینه کرد آن در ورزش مبالغ را از ردیف دولت و سازمان برنامه دریافت می نماید.

فرامرزیان گفت: این درآمدها برای کل ورزش است و تنها اختصاص به فوتبال ندارد و تمامی ورزش کشور از آن بهره مند می شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با اینکار شفافیت خوبی در درآمدهای تبلیغی به عنوان سهم ورزش کشور ایجاد شده است و نهادهای نظارتی بر قراردادها و اعداد و درآمدها کاملا نظارت دارند و مطابق قانون بودجه 99 عمل خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه پیشنهاد تقسیم مساوی حق پخش که از سوی دولت در لایحه ارسال شد با کاهش قابل توجه و ناگواری به صحن آمده است که امیدواریم کنندگان محترم با توجه به اهمیتی که برای سلامت و ورزش جامعه قایلند احقاق حق کنند و سهم ورزش و فوتبال کشور به همان نسبت تساوی پنجاه - پنجاه بازگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 744

به "فرامرزیان: کاهش سهم ورزش و فوتبال از تبلیغات تلویزیون ناگوار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: کاهش سهم ورزش و فوتبال از تبلیغات تلویزیون ناگوار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید