عرضه 2 هزار راس دام و معاینه و ذبح رایگان در جنوب تهران

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، سید احمد صفوی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای عرفه و عید قربان، آمادگی جهت عرضه 2 هزار راس دام و معاینه و ذبح رایگان در جنوب تهران وجود خواهد داشت.

عرضه 2 هزار راس دام و معاینه و ذبح رایگان در جنوب تهران

شهردار منطقه 20 تهران بیان داشت: جایگاه عرضه بهداشتی دام در مساحت 5 هزار مترمربعی دایر است و شهروندان می توانند در روزهای نهم و دهم ذیحجه مصادف با روز عرفه و عید سعید قربان از خدمات رایگان این جایگاه بهره مند شوند.

صفوی افزود: به منظور دسترسی شهروندان به دام های سالم و حفظ آراستگی سیمای عمومی شهر، همه ساله شهرداری محلی را برای عرضه موقت دام های زنده آماده می کند که امسال نیز این محل در خیابان شهید رجایی(جنوب به شمال) بعد از پل شهید آوینی تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه عرضه دام فقط در این مرکز انجام می شود و افراد دیگری اجازه فروش دام در سطح منطقه را نخواهند داشت، افزود: حضور دامپزشک و تیم بهداشتی از نقاط قوت این طرح است و دام های سالم و معاینه شده به شهروندان تحویل داده می شود.

شهردار منطقه 20 تهران به استقرار غرفه های جانبی در محل عرضه دام زنده منطقه 20 نیز اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش خدمات رفاهی شهروندان نیز 6 غرفه اجتماعی فرهنگی به سامانه 1888، کمیته امداد، بهزیستی، بانک شهر و دیگر نهادهای عمومی شهر اختصاص یافته است و شهروندان در صورت تمایل دسترسی آسان برای نذر قربانی به ایتام و افراد نیازمند خواهند داشت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 41

به "عرضه 2 هزار راس دام و معاینه و ذبح رایگان در جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه 2 هزار راس دام و معاینه و ذبح رایگان در جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید