شجاعت خود را در بانکوک به چالش بکشید (تور لحظه آخری تایلند)

به گزارش صنایع 90، بانکوک به چه چیزهای معروفیت دارد؟ احتمالا غذاهای خیابانی، معابد و مهمتر از همه آنها مرکزهای خرید بزرگ نخستین گزینه هایی هستند که به فکر ما می رسند. ولی بانکوک ادعا می نماید که می تواند چنان هیجانی به مهمانان خود نشان دهد که عرق سرد روی پیشانی آنها نشسته و زانوهایشان به لرزه بیفتد. شاید قبلا طعم این احساس را پشت ترافیک سنگین بانکوک چشیده باشید؛ ولی نه، بانکوک منظور دیگری دارد.

شجاعت خود را در بانکوک به چالش بکشید (تور لحظه آخری تایلند)

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

سکوی شیشه ای ماهاناخون جاذبه گردشگری هیجان انگیز جدیدی است که برخلاف ترسناک بودنش، جزو لیست جاذبه های گردشگری خانواده هایی است که بانکوک را برای سفر انتخاب نموده اند. این طبقه شیشه ای به تازگی روی بلندترین ساختمان تکمیل شده بانکوک، کینگ پاور ماهاناخون با ارتفاع 314 متر ساخته شده است. قدم گذاشتن روی سکوی شیشه ای این آسمان خراش، درست مانند پرواز کردن در آسمان و یا به عبارت بهتر، سقوط کردن از ارتفاع 314 متری است.

ماجراجویی سکوی شیشه ای از همان لحظه ورود به آسمان خراش ماهاناخون آغاز می گردد. به محض ورود بازدیدنمایندگان به آسانسور پرسرعت ماهاناخون، یک ویدئوی کوتاه 50 ثانیه ای از شهر بانکوک در تمامی چهار دیوار آسانسور نمایش داده می گردد و آسانسور در این مدت به طبقه 74ام صعود می نماید.

همانطور که می توان حدس زد، عکس العمل بسیاری از بازدیدنمایندگان پس از قدم گذاشتن روی سکوی شیشه ای وحشت و جیغ و فریاد است. بعضی از آنها حتی توان ایستادن روی پای خود را نداشته و در مقابل وحشت ماهاناخون به زانو می افتند؛ ولی بعضی دیگر از بازدیدنمایندگان شجاع تر را می توانید ببینید که در کمال آرامش به زیر خالی پای خود نگاه می نمایند. با این حال، تقریبا تمامی افراد برای چند لحظه هم که شده است به خود جرات می دهند تا روی کف شیشه ای سکو خوابیده و یک سلفی بگیرند.

برای آن دسته از افرادی که دل و جرات کافی برای گام برداشتن روی سکوی شیشه ای را ندارند، ماهاناخون یک نمای بی نظیر و 360 درجه ای از شهر بانکوک را پیشنهاد می نماید.

معمولا به بازدیدنمایندگان پیشنهاد می گردد که حدود ساعت چهار بعد از ظهر وارد آسمان خراش شوند تا فرصت تماشای غروب زیبای آفتاب را از بالای ماهاناخون از دست ندهند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2213

به "شجاعت خود را در بانکوک به چالش بکشید (تور لحظه آخری تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعت خود را در بانکوک به چالش بکشید (تور لحظه آخری تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید