سی ان ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه های غیرقابل باوری در خیابان ها به وجود آورده است

به گزارش صنایع 90، یک شبکه خبری آمریکایی نوشت: اقدامات مأموران امنیتی کاملاً مسلح و غیرقابل شناسایی در خیابان های پورتلند صحنه هایی را به وجود آورده است که هرگز نمی توانستیم وقوع آن را در آمریکا انتظار داشته باشیم.

سی ان ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه های غیرقابل باوری در خیابان ها به وجود آورده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، مأموران امنیتی مسلح و غیرقابل شناسایی برای مقابله با اعتراضات ضد نژادپرستی در خیابان های پورتلند مستقر شده و تعداد زیادی از معترضان را بازداشت و به خودروهای بدون نشان بدون هیچ گونه توجیه و توضیحی منتقل نموده اند، اینها صحنه هایی است که شاید انتظار داشتید در کشورهای سرکوبگر و اقتدارگرا مشاهده کنید نه در آمریکا.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی از مأموران فدرال مستقرشده در خیابان های پورتلند، افسرانی هستند که از سوی وزارت امنیت داخلی استخدام شده و عضو واحدی هستند که پس از حملات 11 سپتامبر با هدف مقابله با تروریسم تشکیل شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بارها معترضان ضد نژادپرستی در آمریکا را تروریست توصیف نموده و خواهان استقرار نیروهای فدرال در سایر شهرهای آمریکا برای سرکوب معترضان شده است.

4 نماینده ایالت اورگون در کنگره آمریکا با ارسال نامه ای برای وزارتخانه های دادگستری و امنیت داخلی، به شدت اقدام دولت ترامپ در سرکوب اعتراضات پورتلند را محکوم نموده اند.

نمایندگان ایالت اورگون بر این باورند که اقدامات اجرا شده از سوی مأموران امنیتی فدرال علیه معترضان، تاکتیک هایی است که در کشورهای سرکوبگر و اقتدارگرا استفاده می گردد. این تاکتیک ها شامل استفاده از نیروهای امنیتی بدون یونیفورم تعیین و خودروهای ناشناس است.

از زمان قتل جرج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط یک مأمور پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس، اعتراضاتی گسترده در این کشور شروع شده است و این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1162

به "سی ان ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه های غیرقابل باوری در خیابان ها به وجود آورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه های غیرقابل باوری در خیابان ها به وجود آورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید