سایه، بستر شفاف کمک رسانی برای همه با کمپین هم سایه هم باشیم به میدان آمد

به گزارش صنایع 90، مجموعه (مفهوم) سایه یک ایده استارتاپی از تیمی خلاق و دغدغه مند می باشد که با توجه به نیاز های موجود در جامعه و با هدف شفافیت بیشتر در خدمت رسانی و هدفمند کردن کمک ها آغاز به کار نموده است.

سایه، بستر شفاف کمک رسانی برای همه با کمپین هم سایه هم باشیم به میدان آمد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجموعه (مفهوم) سایه یک ایده استارتاپی از تیمی خلاق و دغدغه مند می باشد که با توجه به احتیاج های موجود در جامعه و با هدف شفافیت بیشتر در خدمت رسانی و هدفمند کردن کمک ها آغاز به کار نموده است.

رسالت این پلتفرم اتصال توان توانمند به احتیاج احتیاجمند است که بیش از دو سال است در راستای رفع احتیاج محرومین و، ولی نعمتان جامعه تمام تلاش خود را به کار گرفته است. در این سامانه فرایند بررسی احتیاجمندی ها و معرفی احتیاجمندی های تایید شده ای وجود دارد که فرد توانمند می تواند با توجه به توان خود به منظور رفع آن احتیاج ها اقدام نماید و این کمک می تواند باتوجه به احتیاج احتیاجمند در قالب اهدا وسایل مورد احتیاج، پرداخت های نقدی و استفاده از اعتبار اجتماعی به منظور برگزاری مجازی گلریزون و جمع آوری مایحتاج احتیاجمند باشد.

سایه پلتفرمی است که می کوشد بعنوان حلقه ارتباطی میان احتیاجمندان و خیرین عمل کند، به گونه ای که سازمان های مردم نهاد و خیریه ها می توانند بسته به نوع احتیاج هایی که در صدد تامین منابع برای آن ها هستند، احتیاج های خانواده های تحت پوشش خود را به صورت مستقل و فرد به فرد در دسته بندی های مختلف برای هر یک از افراد خانواده ها در سامانه ثبت و پیگیری کنند. از طرف دیگر افراد توانمند و خیرینی که می خواهند در هر کدام از این دسته بندی ها کمک کنند بعد از مشاهده و آگاهی از شرایط احتیاج تایید شده، انتخاب کنند کمکشان با کمترین تاخیر واسطه به دست چه کسی برسد.

سایه تحت وب و دارای سایت، اپلیکیشن و صفحات اجتماعی می باشد که در امر شبکه سازی خیریه ها، اگاهی رسانی، تسهیل گری اجتماعی و توانمندسازی مددجویان مراکز خیریه و احتیاجمندان مناطق محروم کشور فعالیت دارد. وجه تمایز سایه با استفاده از ظرفیت خیر عمومی افراد در سطح جامعه موجب تسهیل فرآیند کمک رسانی و شفافیت در این فرایند از هر جهت شده است و ظرفیت های بیشماری از خیرین توانمند و نهاد های مردم نهاد و تشکل های خیریه و کمک رسان را شکوفا می سازد.

برای اطلاع بیشتر می توانید به سایت سایه به نشانی www.sayeh.ir مراجعه فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1172

به "سایه، بستر شفاف کمک رسانی برای همه با کمپین هم سایه هم باشیم به میدان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه، بستر شفاف کمک رسانی برای همه با کمپین هم سایه هم باشیم به میدان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید