آدام موسری: اینستاگرام به اضافه کردن ویدیوهای بیشتر ادامه خواهد داد

به گزارش صنایع 90، مدیرعامل اینستاگرام یعنی آدام موسری به همه کاربران این پلتفرم محبوب اظهار داشت که این شرکت همچنان با هدف انتشار ویدیو های بیشتر پیش خواهد رفت. آقای موسری صبح امروز با انتشار ویدیویی کوتاهی که به نظر می رسد طرف صحبت آن با کایلی جنر، دومین فرد از لحاظ تعداد فالوئر در اینستاگرام است، به صراحت اعلام نموده که این اپلیکیشن روال سابق خود را در انتشار عکس ها پیش نخواهد گرفت.

آدام موسری: اینستاگرام به اضافه کردن ویدیوهای بیشتر ادامه خواهد داد

او در این رابطه گفت: من باید با کاربران صادق باشم. بر همین اساس فکر می کنم که بخش بیشتری از اینستاگرام با گذشت زمان به ویدیو تبدیل می گردد. این اپلیکیشن همچنان به پشتیبانی از عکس ها ادامه می دهد، اما موسری می گوید دور شدن از آن ها به علت تغییر رفتار و علاقه کاربر است. او در ادامه اضافه کرد: این روزها، اشتراک گذاری و مشاهده ویدیوها رشد بسیار خوبی پیدا نموده و ما باید به این تغییر متمایل شویم.

به نظر می رسد که پست موسری واکنشی به اظهارات و گله مندی اخیر جنر و خواهرش کیم کارداشیان از اینستاگرام بود. آن ها در پستی که دیروز منتشر کردند نوشتند: اینستاگرام را دوباره به اینستاگرام تبدیل کنید. از شبیه به تیک تاک شدن دست بردارید. من فقط می خواهم تصاویر بامزه دوستانم را مشاهده کنم. از طرف همه! جالب است بدانید حتی دادخواست آنلاینی هم در این رابطه ایجاد شده و بیش از 100 هزار نفر هم آن را امضا نموده اند تا اینستاگرام را مجاب به برگشتن به حالت اولیه نمایند.

اینستاگرام در ماه های اخیر تغییرات بسیار زیادی پیدا نموده است. علتشم آن است که این شرکت کوشش می نماید تا رقیب سرسخت خود، یعنی تیک تاک را با اضافه کردن قابلیت های جالب از پیش رو بردارد و کاربران را وادار کند تا زمان بیشتری را در این اپلیکیشن صرف نمایند. فید اصلی این اپ مملو از توصیه های الگوریتمی است که با پست های دوستان شما ترکیب می گردد و تقریباً همه ویدیوها اکنون به صورت ریلز نمایش داده می گردد. البته اینستاگرام قصد ندارد تا تغییری در الگوریتم تازهش ایجاد کند، اما شرکت مادر آن یعنی متا در پی تغییراتی است که باعث افزایش کاربران و حفظ آن ها گردد.

در روزهای اخیر خبرها و شایعات متعددی در خصوص قابلیت های تازه این شبکه اجتماعی محبوب در رسانه های خبری مطرح شده است. پیش تر آقای زاکربرگ نقشه تازه و پویای اینستاگرام را به کاربران معرفی کرد که به آن ها امکان می دهد مکان های تگ شده محبوب اطراف خود را پیدا نمایند و نتایج آن ها را بر اساس دسته بندی های خاص از جمله رستوران ها، کافه ها و سالن های زیبایی مشاهده نمایند.

این اپلیکیشن بعلاوه در جهت حمایت از کسب وکارهای کوچک، میخواهد تا امکان تبدیل ریلز به تبلیغات را با اضافه کردن قابلیت Boosted Reel در دسترس کاربران قرار دهد. باید اشاره کنیم که این ویژگی تازه در فید اصلی، استوری ها، بخش ریلز و حتی اکسپلورر نیز نمایان خواهد شد. اما شرط لازم برای اینکه ویدیو های ریلز خود را به تبلیغات تبدیل کنید، این است که مدت زمان ویدیوهای مورد نظرتان کمتر از 60 ثانیه باشد و نسبت تصویر 9:16 داشته باشد. بعلاوه ریلزهایی که از IP ثالث مانند موسیقی های دارای حق حق انتشار، فایل های GIF، استیکرهای تعاملی یا فیلترهای دوربین بهره می برند، مشمول تبدیل شدن به ریلز های تبلیغاتی نخواهند بود.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2130

به "آدام موسری: اینستاگرام به اضافه کردن ویدیوهای بیشتر ادامه خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدام موسری: اینستاگرام به اضافه کردن ویدیوهای بیشتر ادامه خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید