ساخت 380 هزار مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کشور

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن ایران از ساخت 380 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعت اطلاع داد.

ساخت 380 هزار مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کشور

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

هادی درفشی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در تفت اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت 380 هزار مسکن به صورت تعاونی، گروه های کوچک و خرده مالکی بوده که تا به امروز 280 هزار از این واحدها به اتمام رسیده و مابقی نیز تا 6 ماهه اول سال آینده به اتمام می رسد.

وی در خصوص ساخت مسکن روستائیان گفت: سالانه حدود 200 هزار واحد در تعهد بنیاد مسکن قرار گرفته که در طی دو برنامه قبل یک میلیون و500 هزار واحد درکل کشور به اتمام رسیده و مابقی هم در حال اجراست.

وی اعلام نمود: امیدواریم بتوانیم با برنامه های پیش بینی شده 5 ساله این واحدها را به 3 میلیون واحد نوسازی و بازسازی شده در کشور برسانیم.

این مسئول از پرداخت وام 15 میلیون تومانی برای ساخت واحدهای مسکونی روستایی اطلاع داد و گفت: این مبلغ به تصویب دولت رسیده به بانک مرکزی ابلاغ شده و با معرفی بانک های عامل از طرف بانک مرکزی به زودی اجرایی می گردد.

درفشی با بیان اینکه 29 هزار واحد مسکن خیّرساز در کشور در دست اجرا است گفت: تا به امروز در 11 هزار روستاهای بالای 20 خانوار هم طرح هادی اجرا شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 902

به "ساخت 380 هزار مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 380 هزار مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید