رضوانی: امیدوارم با حضور سلطانی فر توجه ویژه تری به ورزش های پایه گردد

به گزارش صنایع 90، رییس فدراسیون شنا با حضور در مراسم معارفه وزیر ورزش، ابراز امیدواری کرد سلطانی فر توجه ویژه تری به ورزش های پایه داشته باشد.

رضوانی: امیدوارم با حضور سلطانی فر توجه ویژه تری به ورزش های پایه گردد

محسن رضوانی با حضور در مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش در گفت و گو با خبرنگاران، به دوران طلایی ورزش ایران اشاره و خاطر نشان کرد و گفت: سلطانی فر در دوران طلایی ورزش ایران، سمت معاون و قائم مقامی را در ریاست هاشمی طبا داشته و به جزئیات ورزش ایران کاملا مطلع است. امیدورام با حضور سلطانی فر توجه به ورزش های پایه شنا، دو میدانی و ژیمناستیک ویژه تر گردد.

او در ادامه اضافه نمود: اگر در این دوره به شنا توجه بیشتری گردد و سخت افزارهای بیشتری در شنا، در اختیار هیات ها و فدراسیون قرار بگیرد، هم در ورزش همگانی می توانیم ورود داشته باشیم و هم در پرورش قهرمانان بهتر خواهیم شد و امیدوار به کسب مدال های رنگارنگ در المپیک و بازی های آسیایی.

به گزارش خبرنگاران، تیم ها ملی شنا، شیرجه و واترپلو خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا مهیا می نمایند. رقابت های واترپلو 24 آبان ماه آغاز و رقابت های شنا و شیرجه نیز اواخر آبان برگزار می گردد.

رضوانی درباره هدف فدراسیون شنا در رقابت های قهرمانی آسیا نیز اظهار کرد: هدف گیری و برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، بازی های آسیایی 2018 اندونزی است ولی طبق برنامه ریزی میان مدت، ان شاءلله تیم واترپلو بتواند جز چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد. این برای ما نقطه عطفی خواهد بود. 15 سال است که در رقابت های قهرمانی آسیا حضور نداشتیم . امیدوارم این آغاز خوبی برای موفقیت در بازی های آسیایی گردد.

رییس فدراسیون درباره جوان گرایی در تیم های ملی شنا اعلام کرد: سیاست فدراسیون توجه ویژه به جوانان با حفظ وزشکاران با تجربه است که در شنا و واترپلو این اتفاق اتفاق افتاده است. ان شاءلله در شیرجه نیز این اتفاق خواهد افتاد. هدف کادر فنی در اعزام دو جوان به رقابت های قهرمانی آسیا شکستن رکوردهای ملی و در بزرگسالان حضور در فینال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 610

به "رضوانی: امیدوارم با حضور سلطانی فر توجه ویژه تری به ورزش های پایه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوانی: امیدوارم با حضور سلطانی فر توجه ویژه تری به ورزش های پایه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید