ربات ها اجرا کننده فاصله گذاری اجتماعی در قطر

به گزارش صنایع 90، وزارت کشور قطر برای کنترل و پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از ربات جهت جلوگیری از تجمعات و رصد عبور و مرور استفاده می نماید.

ربات ها اجرا کننده فاصله گذاری اجتماعی در قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

روزنامه الرایه روز یکشنبه به نقل از وزارت کشور قطر نوشت: این ربات که العساس نام دارد به هشت دوربین ثابت و متحرک مجهز می باشد و قادر است با شناسایی چهره ها، تصویر افراد متخلف را به مرکز ملی فرماندهی ارسال کند.

وزارت کشور قطر افزود که این ربات امنیتی، وظایف دیگری از جمله دسترسی به اجتماعات و انجام گشت های ویژه در محلات مسکونی و اماکن عمومی را برعهده دارد.

وزارت کشور قطر پیش از این در پی شیوع کرونا در این کشور با استفاده از بلندگو و هواپیمای کوچک بدون سرنشین، مردم را به ماندن در خانه تشویق می کرد.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت قطر تا به امروز در این کشور یک هزار و 325 نفر به کرونا مبتلا و سه نفر به همین دلیل جان خود را از دست داده اند.

پیش تر قطر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، فعالیت تمامی مراکز تجاری غیرضروری در این کشور را از هشتم فروردین ممنوع اعلام نموده بود.

ویروس کرونا برای نخستین بار 12 دسامبر (آذر،دی) گذشته در چین و در شهر ووهان شیوع پیدا کرد اما پکن به طور رسمی اواسط ژانویه (دی،بهمن) آن را بیان کرد.

این ویروس بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر دنیا سرایت و بیشتر کشورها را درگیر نموده است. ،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 849

به "ربات ها اجرا کننده فاصله گذاری اجتماعی در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات ها اجرا کننده فاصله گذاری اجتماعی در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید