دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا کونگ فو در مشهد برگزار می گردد

به گزارش صنایع 90، رئیس هیئت کونگ فو خراسان رضوی گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا کونگ فو در ششم آذر ماه سال جاری در مشهد برگزار می گردد.

دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا کونگ فو در مشهد برگزار می گردد

برای سفر با هزینه ی تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

قربان اعظمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: از ابتدای سال 96 تا به امروز مسابقات سبکی، استانی، بانوان در 4 رده سنی را برای اعزام به مسابقات کشوری که در تیرماه برگزار می گردد را برگزار نموده ایم.

وی توضیح داد: همچنین مسابقات جام رمضان را برای آقایان برگزار نموده تا از این مسابقات نفرات اعزامی به مسابقات کشوری که این رقابت ها نیز در تیرماه امسال برگزار می گردد در ادامه برنامه ها انجام خواهیم داد.

رئیس هیئت کونگ فو خراسان رضوی گفت: کلاس داوری درجه یک را با حضور 25 نفر از هیئت استن برگزار نموده و داوری درجه سه و دو، ثبت نام از مربیان واجد شرایط برای کلاس مربیگری درجه دو و سه را در برنامه ها داریم.

اعظمی اعلام کرد: میزبان دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در ششم آذر ماه امسال در مشهد به مناسبت مشهد پایتخت فرهنگی دنیا اسلام با مشارکت فدراسیون کونگ فو، اداره کل ورزش و تربیت بدنی استان و آستان قدس رضوی هستیم.

وی گفت: بیش از دو هزار ورزشکار سازمان دهی شده در هیئت استان فعالیت دارند و مهم ترین مشکل این هیئت بودجه است که با حل این مشکل می توان برنامه هایی از قبیل لیگ استان را برگزار کرد تا ورزشکاران این رشته انگیزه لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 716

به "دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا کونگ فو در مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا کونگ فو در مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید