دوربین های فوق پیشرفته گوشی ویوو X70 Pro

به گزارش صنایع 90، طبق آخرین گزارش ها گوشی نو شرکت ویوو دارای دوربین های فوق العاده ای می باشد.

دوربین های فوق پیشرفته گوشی ویوو X70 Pro

به گزارش خبرنگاران، شرکت ویوو، سازنده چینی گوشی های هوشمند، نسخه جهانی vivo X70 Pro را در ماه سپتامبر عرضه کرد. این دستگاه اخیراً در تست دوربین بنچمارک DxOMark نهاده شد و توانست 131 امتیاز کسب کند. با این امتیاز این گوشی در میان گوشی های هوشمند شاخص در صدر جدول قرار می گیرد.

در تست دوربین بنچمارک DxOMark، گوشی vivo X70 Pro (مدل MediaTek) امتیاز قابل توجه 131 را به دست آورد. دوربین این دستگاه 139 امتیاز به دست آورد و امتیاز زوم و ویدیو آن نیز به ترتیب به 77 و 111 رسید. با یاری این امتیازات بالا، گوشی X70 Pro بهترین جایگاه در میان دوربین های گوشی های هوشمند شاخص در فهرست بنچمارک DxOMark را به دست آورد و آیفون 13 را پشت سر گذاشت. گوشی X70 Pro در حال حاضر در رتبه بندی جهانی دوربین گوشی های هوشمند بنچمارک DxOmark در جایگاه دوازدهم واقع شده است.

با نگاهی به آزمایش های صورت گرفته، دستگاه عملکرد فوق العاده ای در نوردهی عکس ها در نور کم نشان داده و دامنه دینامیکی گسترده ای را ارائه می دهد. این دوربین رنگ های باکیفیتی فراوری می نماید و در نور کم عکس هایی با جزئیات دقیق می گیرد. دوربین گوشی X70 Pro بعلاوه فوکوس اتوماتیک دقیق، عمق میدان وسیع، تعادل دقیق رنگ سفید در دوربین فوق عریض و جزئیات خوب در عکس های تله فوتو با برد میانه را ارائه می دهد.

در حین فیلمبرداری، سنسور های گوشی X70 Pro نوردهی خوب، تعادل دقیق رنگ سفید و جزئیات رضایت بخش در نور زیاد را ارائه می دهد. این دوربین بعلاوه تثبیت کننده موثر فیلم را نیز ارائه می دهد.

با این حال، آزمایش های DxOMark نشان داد که تعادل رنگ سفید در عکس های داخل ساختمان و در نور کم وجود ندارد. از طرفی جزئیات در صحنه های کنتراست بالا با مشکل کلیپینگ روبرو می گردد. بعلاوه مشاهده می گردد که نما ها همواره کمی نویز دارند. بعضی از دیگر مسائل اصلی که در تست ها دیده شد، تاخیر شاتر و افت ناگهانی وضوح در گرفتن عکس های متوالی در حالت تله فوتو بود. از طرفی در زمان فیلمبرداری در نور کم، فوکوس اتوماتیک ناپایدار می گردد و ویدیو ها فاقد جزئیات لازم هستند.

با وجود این ایرادات، گوشی Vivo X70 Pro امتیاز بالایی را در بخش دوربین ثبت نموده است که باعث شده بهترین عملکرد دوربین در رده گوشی های هوشمند برتر را به دست آورد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2049

به "دوربین های فوق پیشرفته گوشی ویوو X70 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین های فوق پیشرفته گوشی ویوو X70 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید