درخواست ایران برای میزبانی از تکواندوی قهرمانی آسیا

به گزارش صنایع 90، پس از لغو میزبانی لبنان از رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا بدلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور، ایران رسما خواهان میزبانی از این رقابت ها شد.

درخواست ایران برای میزبانی از تکواندوی قهرمانی آسیا

از سفر با تور پاتایا ارزان بهار 99 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، بدنبال درخواست لبنان برای تعویق میزبانی این کشور از رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا بدلیل شیوع ویروس کرونا، ایران در نامه ای به کنفدراسیون تکواندوی آسیا خواهان میزبانی از این مسابقات شد. ایران همچنین درخواست خود برای میزبانی از رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا را ارائه داده است.

اردن دیگر کشوری است که برای میزبانی از این 2 رویداد اعلام آمادگی نموده است.

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در تبادل نظر با خبرنگاران، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال آینده رقابت های جام باشگاه های آسیا در ایران برگزار می گردد، آمادگی کامل برای میزبانی از رقابت های بین المللی را داریم. پس از تعویق میزبانی بیروت از رقابت های قهرمانی آسیا، درخواست رسمی خود را برای میزبانی از این رقابت ها اعلام کردیم و همچنین خواهان میزبانی رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا نیز شده ایم.

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو اضافه نمود: رییس فدراسیون تکواندو مذاکرات خود را با روسای فدراسیون های آسیایی شروع نموده و خواهان رای مثبت آن ها به میزبانی ایران از این 2 رویداد شده است. اردن نیز همانند ایران برای میزبانی از این 2 رویداد اعلام آمادگی نموده و تا چند روز آینده این موضوع در صورت لغو کامل برگزاری رقابت ها در لبنان، معین تکلیف خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری رقابت های زنان قهرمانی آسیا، ایران مسئله ای بابت این میزبانی خواهد داشت یا خیر، گفت: ما پیش از این رقابت های نوجوانان آسیا را میزبانی کردیم و با تمهیداتی که در نظر گرفته شد مسئله ای در این باره بوجود نیامد و فکر می کنم در صورت دادن میزبانی به ایران این بار نیز مسئله ای وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 723

به "درخواست ایران برای میزبانی از تکواندوی قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ایران برای میزبانی از تکواندوی قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید