اعزام به ایتالیا در دستور کار کشتی آزاد نهاده شد

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، پس از اعلام تقویم 2021 اتحادیه جهانی کشتی، زمان برگزاری تورنمنت بین المللی پلیکونه ایتالیا نیز معین شد که بدین ترتیب این تورنمنت طی روزهای 14 تا 17 اسفند ماه در شهر رم برگزار می گردد.

اعزام به ایتالیا در دستور کار کشتی آزاد نهاده شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اما چندی پیش شنیده شد چون این تورنمنت بین المللی بر خلاف سال گذشته جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی نیست، در نتیجه اعزام آزادکاران به این تورنمنت با توجه به نزدیکی زمان رقابتهای قهرمانی آسیا، منطقی به نظر نمی رسد.

بدین ترتیب اعزام آزادکاران منتخب ایران به این میدان بین المللی تا حدی منتفی شد، اما محسن کاوه مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد به تازگی اظهاراتی را مطرح نمود که نشان از احتمال حضور ایران در تورنمنت ایتالیا دارد.

مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد درباره برنامه های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت های بین المللی پیش رو گفت: حضور در تورنمنت پلیکونه ایتالیا یکی از رقابت های بین المللی می باشد که جزو برنامه های کادر فنی است اما به شرطی که شرایط فراهم باشد.

کاوه درباره غیبت ایران در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام هنری دوگلان فرانسه باوجود حضور بعضی کشتی گیران مطرح گفت: به طور حتم برای حضور در هر تورنمنت بین المللی یک سری قوانین همچون اخذ ویزا آن کشور وجود دارد که باید رعایت گردد. در خصوص مسابقات فرانسه نیز این موضوع وجود داشت و با فرض اینکه اگر ما قصد داشتیم نماینده ای هم به این رقابت ها اعزام کنیم فرصت کافی برای دریافت ویزا وجود نداشت اما متأسفانه بعضی دوستان از تمام مسائل آگاه نیستند و یک طرفه قضاوت می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از روز 3 دی ماه شروع شده و امروز (سه شنبه) به خاتمه می رسد.

همچنین رقابت های گزینشی قاره آسیا 20 تا 22 فروردین 1400 و رقابت های قهرمانی آسیا روزهای 23 تا 28 فروردین 1400 در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1463

به "اعزام به ایتالیا در دستور کار کشتی آزاد نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام به ایتالیا در دستور کار کشتی آزاد نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید