صالحی امیری با رئیس کنفدراسیون کاراته آسیا دیدار کرد

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و هیأت همراه با مسئولین شورای المپیک آسیا، فدراسیون های بین المللی، رؤسا، وزیران و نمایندگان ورزشی کشورهای مختلف آسیا در محل اجلاس رئیس کمیته ملی المپیک با ناصر الرزوقی رئیس کنفدراسیون کاراته آسیا و رئیس فدراسیون کاراته امارات دیدار و مصاحبه کرد.

صالحی امیری با رئیس کنفدراسیون کاراته آسیا دیدار کرد

در این دیدار که نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک 2020، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان بازی های ساحلی سانیا و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل نیز حضور داشتند، صالحی امیری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب کنفدراسیون کاراته آسیا با ایران عنوان داشت: معمولاً رؤسای فدراسیون کاراته ما از همکاری و همکمک شما با آنها گزارشات بسکمک خوبی به ما ارائه می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد. البته خیلی نگرانیم. انتظار داریم در خصوص تداوم حضور کاراته در بازی های المپیک کنفدراسیون کاراته آسیا با کمک فدراسیون دیگر قاره ها و کشورهای مطرح جهان پیگیری های لازم را در این باره داشته باشند تا بتوانیم کاراته را مجدداً به بازی های المپیک باز گردانیم.

در این دیدار از سوی صالحی امیری پیشنهاد شد تا کمپینی راه اندازی شود و کنفدراسیون به صورت راهبردی برای دستیابی به این هدف کار را جلو ببرد تا خواسته به حق جامعه کاراته مبنی بر حضور کاراته اگر چه در بازی های المپیک 2024 نیست ولی از بعد از آن شاهد حضور کاراته در المپیک باشیم.

در ادامه رئیس کنفدراسیون کاراته آسیا ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این دیدار ابراز داشت: کاراته ایران جزو برترین فدراسیون ها و ورزشکاران آن جزو جنگجوترین، شجاع ترین و با اخلاق ترین کاراته کاران جهان هستند که افتخارات بسکمک برای کشورشان و کنفدراسیون آسیا کسب کردند.

وی ادامه داد: ما در امارات هم مدیون کاراته ایران هستیم از ابتدای تأسیس کاراته در کشورمان از اول تا الان بهترین مربیان ما ایرانی بودند و این ایرانیها بودند که کاراته را در امارات جا انداختند. حرف شما در خصوص حضور کاراته در المپیک و انتظار شما کاملاً بجا و منطقی است شاید باید فعالیت ما و فدراسیون جهانی در این زمینه بیشتر از اینها می بود و باید از این پس باشد.

همچنین سجادی و فخری نیز گزارشی از فرایند آماده سازی تیم های ملی و ورزشکاران اعزامی ارائه داده و خواهان حمایت بیشتر کنفدراسیون کاراته آسیا از فدراسیون کاراته کشورمان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1416

به "صالحی امیری با رئیس کنفدراسیون کاراته آسیا دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری با رئیس کنفدراسیون کاراته آسیا دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید