تاجیک: می توانیم قهرمانی را برای ایران کنار بگذاریم

به گزارش صنایع 90، سرمربی تیم ملی تکواندو عمان گفت: تیم جوانی که خلیفه به فیلیپین آورده بسیار آینده دار است و پیش بینی من این است که این تیم قهرمان آسیا می گردد.

تاجیک: می توانیم قهرمانی را برای ایران کنار بگذاریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی تاجیک سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو عمان در حاشیه برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا تکواندو که به میزبانی فیلیپین انجام خواهد شد در خصوص این مسابقات و تیم خودش مطرح نمود: قطعا سطح مسابقات بالا خواهد بود اما شانس قهرمانی را به شخصه برای تیم ایران کنار می گذارم. این ایران در عین جوانی بسیار با انگیزه است و با تکیه به تجربه سید نعمت خلیفه می تواند به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: با اینکه ازبک های میزبان به دنبال استفاده از امتیازات میزبانی هستند و کره ای ها هم تیم خوبی را راهی مسابقات کردند اما ایران یکی از مدعیان اصلی است و تمام تیم ها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به این تیم نگاه می نمایند.

سرمربی تیم ملی تکواندو عمان در خصوص وضعیت تیم خود نیز گفت: تمرینات و آماده سازی خوبی را برای این مسابقات انجام دادیم و سه مسابقه تدارکاتی را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر گذاشتیم . تکواندو عمان از لحاظ کمیت و کیفیت نیروی انسانی در سطح بسیار پاینی قرار داشت و با من مکاتباتی انجام شد و من نیز پس از آنالیز تصمیم به حضور در این کشور گرفتم.

وی ادامه داد: من از حضورم در تیم ملی این کشور راضی هستم و در خصوص پیشرفت این تیم نیز کشورهای دیگر حوزه خلیج فارس معتقدند در این مدت عمان پیشرفت خوبی را پشت سر گذاشته است. کشورهای این حوزه بهتر می توانند تغیر تکواندو این کشور را پس از حضور من در این تیم شرح بدهند و دقیق تر ارزیابی از عملکردم داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 579

به "تاجیک: می توانیم قهرمانی را برای ایران کنار بگذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاجیک: می توانیم قهرمانی را برای ایران کنار بگذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید