حضور سرمربی تازه روی نیمکت تیم والیبال نشسته، رضایی سرپرست مسابقات آسیا، اقیانوسیه شد

به گزارش صنایع 90، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: هادی رضایی به اسم سرپرست کل و نماینده فدراسیون جهانی در رقابت های والیبال نشسته آسیا-اقیانوسیه حضور دارد.

حضور سرمربی تازه روی نیمکت تیم والیبال نشسته، رضایی سرپرست مسابقات آسیا، اقیانوسیه شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: والیبال نشسته از تیم های قهرمان و پرافتخار فدراسیون و پارالمپیک است و در طول این سال ها هادی رضایی برای موفقیت این رشته در میادین مختلف کوشش های زیادی نموده است. رضایی در پارالمپیک توکیو علاوه بر راهنمایی تیم ملی، سرپرستی کاروان را هم بر عهده داشت که مانند همیشه شاهد کارنامه موفقی از او بودیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در پی برنامه ریزی میزبانی مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه هستیم که قرار است در آبان ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار گردد و هادی رضایی سرپرستی کل مسابقات را بر عهده دارد و به اسم نماینده فدراسیون دنیای در این رویداد حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون توضیح داد: بر اساس تصمیم فدراسیون، انجمن و هم خود هادی رضایی مقرر شد در رویداد آسیا و اقیانوسیه از ظرفیت های موجود در این رشته استفاده کنیم و بعد از این رقابت ها در مورد کادر فنی برای رویداد مسابقات دنیای و بازی های پاراآسیایی چین تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی گفت: تیم ملی ما به علت حضور در اردوهای متعدد به جهت آمادگی برای پارالمپیک کمی خسته است و احتیاج به استراحت دارد، اما در رویداد آسیا و اقیانوسیه شاکله اصلی همان تیم ملی است که در پارالمپیک اسم قهرمانی را از آن خود کرد و با توجه به اهمیت بحث پشتوانه سازی در صورت لزوم از ظرفیت های نو هم بهره خواهیم برد.

رئیس فدراسیون در خاتمه گفت: افتخار آفرینی ها و کوشش های هادی رضایی، مربیان و تیم ملی والیبال نشسته بر کسی پوشیده نیست و ما همیشه از این تیم برای حفظ دفاع از اسم قهرمانی دنیا و پارالمپیک حمایت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1826

به "حضور سرمربی تازه روی نیمکت تیم والیبال نشسته، رضایی سرپرست مسابقات آسیا، اقیانوسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سرمربی تازه روی نیمکت تیم والیبال نشسته، رضایی سرپرست مسابقات آسیا، اقیانوسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید