خبرنگاران همواره پای رایولا در میان است

به گزارش صنایع 90، تهران- خبرنگاران- بدنبال انتشار خبر تصمیم نهایی متیس دی لیخت ستاره آژاکس مبنی بر پیوستن به یوونتوس به جای بارسلونا، روزنامه مارکای اسپانیا در گزارشی به تعدادی از بدشانسی ها و مسائل آبی اناری ها در جهت جذب موکلان ماینو رایولا اشاره نمود.

خبرنگاران همواره پای رایولا در میان است

باشگاه بارسلونا در سال های اخیر در سر و کله زدن با موکلان ماینو رایولا مدیر برنامه های مشهور هلندی - ایتالیایی، خیلی شانس نیاورده است.

تازه ترین ناکامی آنها در مذاکرات با رایولا نیز به پرونده انتقال متیس دی لیخت ستاره آژاکس مربوط می گردد و براساس گزارش ها مدافع هلندی پس از مدت ها جار و جنجال مطبوعاتی تصمیم خود را مبنی بر پیوستن به یوونتوس بیان کرد.

با توجه به سابقه بدشانسی ها و مسائل آبی اناری ها با موکلان و بازیکنان تحت مدیریت رایولا، بد نیست به تعدادی از نمونه های این مسائل اشاره نمود.

زلاتان ابراهیموویچ

مرد سوئدی علاقه چندانی به متدهای مورد استفاده پپ گواردیولا نداشت و به سرمربی وقت آبی اناری ها گفته بود که مابین او و لیونل مسی یکی را انتخاب کند.

بدنبال این اختلاف نظرها، ستاره اسبق تیم ملی سوئد پس از تنش های تند با کادر فنی بارسا، انتها راهی آ. ث میلان شد.

پل پوگبا

بارسلونا به طور جدی برای جذب پوگبا و کشاندن وی به نیوکمپ ابراز تمایل نموده بود اما نتوانست از عهده مبلغ پیشنهادی رایولا بر آید.

در نتیجه مدیر برنامه زیرک مرد فرانسوی را به منچستریونایتد فرستاد؛ جایی که هم او هم موکلش می توانستند پول به مراتب بیشتری از قبل این انتقال به جیب بزنند.

مارکو وراتی

پیگیری مصرانه بارسا برای به خدمت دریافت وراتی موجب شد تا مرد ایتالیایی بنا به درخواست پاری سن ژرمن مدیر برنامه های خود را تغییر دهد.

در نتیجه این تغییر و تحول، رایولا جایگزین دوناتو دی کامپلی شد و همزمان امیدهای کاتالان ها برای امضای قرارداد با هافبک ایتالیایی عملاً در همین نقطه از بین رفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 274

به "خبرنگاران همواره پای رایولا در میان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همواره پای رایولا در میان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید