مخالفت آلگری با پیوستن موراتا به بارسلونا در لجبازی با ژاوی

به گزارش صنایع 90، سرمربی یوونتوس مانع جدایی مهاجم اسپانیایی این تیم به مقصد بارسلونا شده است.

مخالفت آلگری با پیوستن موراتا به بارسلونا در لجبازی با ژاوی

به گزارش خبرنگاران، با وجود انتشار اخباری مبنی بر پیوستن قریب الوقوع بودن آلوارو موراتا به بارسلونا، به نظر می رسد که او در تورین خواهد ماند.

طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر از کوشش بارسلونا برای وسوسه کردن موراتا و بردن او به نوکمپ ناراحت شده و به همین علت تصمیم دارد از انتقال این بازیکن اسپانیایی به کشور جلوگیری کند.

موراتا تا سرانجام فصل جاری با یوونتوس قرارداد قرضی دارد اما گفته می شد که او برای عقد یک قرارداد قرضی 18 ماه تازه با بارسلونا با این باشگاه توافق نموده است.

موراتا در اصل بازیکن اتلتیکومادرید است اما با توجه به اینکه یوونتوس بابت جذب قرضی او در این فصل 10 میلیون یورو به روخی بلانکو پرداخته، بارسلونا باید نظر بانوی پیر را جلب کند. گفته می گردد یووه قصد ندارد قرارداد موراتا را قطعی کند (اقدامی که مستلزم پرداخت 35 میلیون یورو به اتلتیکومادرید است) اما قصد هم ندارد که او را در میانه فصل از دست بدهد. به نظر می رسد که در این میان آلگری دارد نقش اصلی را برای جلوگیری از انتقال موراتا ایفا می نماید و علتش هم ناراحتی از دست همتایش در بارسلونا ژاوی هرناندس است که بدون کسب اجازه از یوونتوسی ها با بازیکن اسپانیایی تماس گرفته و او را وسوسه نموده است. این در حالیست که باشگاه بارسلونا هنوز پیشنهادی رسمی برای جذب موراتا ارائه ننموده است.

با تمام این ها به نظر می رسد که علت اصلی خودداری بانوی پیر از موافقت با انتقال موراتا، پیدا نکردن یک جانشین مناسب با توجه به بودجه باشگاه است. مهاجم مورد نظر آنها مائورو ایکاردی از PSG است که هنوز اقدامی برای جذب وی صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1981

به "مخالفت آلگری با پیوستن موراتا به بارسلونا در لجبازی با ژاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت آلگری با پیوستن موراتا به بارسلونا در لجبازی با ژاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید