خبرنگاران رئیس صندوق سرمایه گذاریهای روسیه: به توافق با عربستان نزدیک شده ایم

به گزارش صنایع 90، مسکو - خبرنگاران - رئیس صندوق دولتی سرمایه گذاریهای مستقیم روسیه اعلام نمود: روسیه و عربستان سعودی به توافق نفتی در چارچوب اوپک پلاس نزدیک شده اند.

خبرنگاران رئیس صندوق سرمایه گذاریهای روسیه: به توافق با عربستان نزدیک شده ایم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری دولتی ریانووستی، کریل دمیتریف روز دوشنبه گفت: توافق در چارچوب اوپک پلاس بسیار نزدیک تر از آن چیزی است که بسیاری تصور می نمایند.

رئیس صندوق سرمایه گذاریهای مستقیم روسیه با بیان اینکه روسیه به توافق نفتی در چارچوب اوپک پلاس پایبند است، اظهار کرد: ما به همراه عربستان سعودی راستا طولانی پیمودیم و دشواریهای مسائل زیادی را رفع کردیم.

وی اضافه نمود: بسیاری شک داشتند که توافق اولیه برای کاهش فراوری نفت در قالب اوپک پلاس به دست می آید اما ما به آن دست یافتیم.

دمیتریف گفت: من معتقدم که ما بسیار نزدیک تر از آنچه که بسیاری تصور می نمایند به توافق (برای کاهش نفت) نزدیک شده ایم. من فکر می کنم که بازار نفت این را درک می نماید.

وی ادامه داد: توافق برای کاهش فراوری نفت بسیار مهم است و به بازار دنیای نفت ثبات می بخشد. ما به این توافق بسیار نزدیک شده ایم.

به گفته دمیتریف، دنیا امروز در آستانه رکود مالی قرار گرفته است. این نمونه ای است که ما باید با آمریکا همکاری کنیم تا اقتصاد دنیای و بازار دنیای نفت ثبات یابد.

مقام روس گفت: اگر بازار نفت تثبیت نگردد، آمریکا ممکن است تا 10 میلیون فرصت شغلی را ازدست دهد.

وی اضافه نمود: من فکر می کنم که روسیه، عربستان سعودی، آمریکا و بعضی کشورهای دیگر باید برای تثبیت بازار دنیای نفت اقدام نمایند تا اوضاع دنیا که در آستانه بزرگترین رکود قرار گرفته، بهتر گردد.

صندوق سرمایه گذاریهای مستقیم روسیه، سازمانی دولتی است که هشت سال فعالیت می نماید و طرح های برای سرمایه گذاری در این کشور را به کشورهای مختلف معرفی می نماید.

این صندوق با کشورهای عربی بویژه عربستان سعودی و امارات همکاری نزدیک دارد و در ماه فوریه در عربستان همایش مشترک سرمایه گذاری برگزار کرد.

توافق نفتی میان اوپک و روسیه برای کاهش فراوری یک و نیم میلیون بشکه نفت در روز پس از مخالفت مسکو با کاهش فراوری بیشتر به دلیل شیوع کرونا از روز اول ماه آوریل پس از سه سال سرانجام یافت.

پس از آن عربستان سعودی اظهار داشت که فراوری نفت خود را تا 13 میلیون بشکه افزایش خواهد داد.

این مساله باعث سقوط بهای نفت برنت در یک ماه اخیر تا سطح زیر 25 دلار برای هر بشکه در بازار دنیای نفت شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 933

به "خبرنگاران رئیس صندوق سرمایه گذاریهای روسیه: به توافق با عربستان نزدیک شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس صندوق سرمایه گذاریهای روسیه: به توافق با عربستان نزدیک شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید