حسین پور: عادی انگاری کرونا ما را به روزهای سخت گذشته بر می گرداند

به گزارش صنایع 90، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: عادی انگاری در خصوص بیماری کرونا اصلا نتایج مطلوبی در پی نخواهد داشت و لازم است رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال شود.

حسین پور: عادی انگاری کرونا ما را به روزهای سخت گذشته بر می گرداند

کمال حسین پور در گفت و گو با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت پرهیز از عادی انگاری بیماری کرونا، اعلام نمود: شاهد هستیم که در نقشه کرونایی کشور هفته گذشته هیچ شهر قرمز یا نارنجی نداشتیم اما در عرض یک هفته بیشتر شهرهای کشور در حال تغییر رنگ به نارنجی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه عادی انگاری شرایط کرونا، اصلا نتایج مطلوبی در پی نخواهد داشت و همچنان باید رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال گردد، اظهار کرد: اینکه شاهد بودیم مدتی شهرهای کشور به رنگ آبی درآمد این بدان معنا نبود که کرونا از بین رفته بود بلکه با تلاش جامعه پزشکی کشور و واکسیناسیون خوب و محدودیت هایی که اعمال شد، شرایط مطلوب حاصل شد.

پروتکل های بهداشتی باید با جدیت دنبال گردد

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، شرح داد: عادی انگاری در این حوزه سبب می گردد تا ما دوباره به روزهای سخت گذشته باز گردیم. همان طوری که وزیر بهداشت تاکید کردند پیک ششم بیماری در کشور آغاز شده و اگر پروتکل ها رعایت نگردد و عادی انگاری ادامه یابد شرایط به روزهای سخت باز می گردد.

حسین پور در پایان تاکید کرد: رعایت پروتکل ها باید همانند گذشته در تمام تعاملات روزانه مردم رعایت گردد و در تمام دستگاه های اداری و اجرایی باید به پروتکل ها توجه گردد و متناسب با شرایط تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع گسترده بیماری اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2010

به "حسین پور: عادی انگاری کرونا ما را به روزهای سخت گذشته بر می گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین پور: عادی انگاری کرونا ما را به روزهای سخت گذشته بر می گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید