جام جم در خدمت جاکارتا؛ کاویانی در شبکه سه و خیابانی در شبکه ورزش

به گزارش صنایع 90، همزمان با شروع بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی، شبکه های سه و ورزش سیما با تهیه برنامه های ویژه، این مسابقات آسیایی را پوشش می دهند.

جام جم در خدمت جاکارتا؛ کاویانی در شبکه سه و خیابانی در شبکه ورزش

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی از 27 مرداد شروع می گردد تا 11 شهریور ادامه دارد و ویژه برنامه شبکه سه چند روز پیش از شروع مسابقات روی آنتن می رود. بهزاد کاویانی تهیه کننده ویژه برنامه بازی های آسیایی جاکارتا درباره نحوه پوشش این بازی ها در شبکه سه سیما اعلام نمود: بر اساس برنامه ر یزی شورای سیاست گذاری ورزش سازمان، بازی های ایران از شبکه سه سیما و دیگر بازی های هم زمان از شبکه ورزش پخش می گردد.

وی اضافه کرد: علاوه بر انعکاس بازی ها، دو ویژه برنامه هم پیش بینی شده است. یک ویژه برنامه قبل و بعد از هر بازی به آنالیز و تحلیل آن با حضور کارشناسان خبره هر رشته ورزشی می پردازد و ویژه برنامه دیگر هم شامل گزارش های مختلفی است که همکاران اعزامی از محل برگزاری مسابقات ارسال خواهند کرد.

کاویانی اعلام نمود: در این ویژه برنامه همچنین مجموعه ای از اطلاعات مورد احتیاج به سمع و نظر بینندگان عزیز ارائه می گردد. در این ویژه برنامه که هر روز از ساعت 17:30 پخش می گردد سعی نموده ایم برنامه ای جذاب و پرانرژی را با ضرباهنگ تند و البته دقیق به علاقه مندان ارائه دهیم.

تهیه کننده ویژه برنامه بازی های آسیایی درباره گروه اعزامی رسانه ملی برای بازی های اندونزی گفت: گروهی 40 نفره از عوامل مختلف فنی جهت پوشش بازی ها اعزام می شوند و عده ای هم از گروه ورزش شبکه سه در ایران پوشش کامل این بازی ها را به عهده دارند. گروه اعزامی به جاکارتای اندونزی شامل گزارشگران و تصویربرداران و دیگر عوامل فنی در محل برگزاری بازی ها مستقر می شوند.

او اضافه کرد: در این دوره سعی نموده ایم بهترین افراد را اعزام کنیم تا شاهد کاستی های دوره های پیش نباشیم و این گروه اواسط هفته به محل بازی ها اعزام خواهند شد. سعی می کنیم با بهترین کیفیت و با ارائه آیتم ها و گزارش هایی متنوع و جذاب، لحظات خوبی برای مردم عزیز ایران و بیننده های رسانه ملی رقم بزنیم.

همزمان با برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا احسان شیعه مدیر شبکه ورزش از فراوری و پخش ویژه برنامه ای با عنوان مجله آسیایی اطلاع داد. مدیر شبکه ورزش با اعلام این خبر تاکید نمود: یک هفته پیش از شروع این مسابقات و از شنبه 20 مردادماه هر شب ساعت 21 با ویژه برنامه مجله آسیایی میهمان خانه علاقمندان به ورزش می شویم.

وی تاکید نمود: این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای جواد خیابانی هر شب به مدت 150 دقیقه روی آنتن خواهد رفت و از 27 مردادماه همزمان با شروع رقابت ها، کنداکتور شبکه منعطف به پخش بازی های مهم تر با تمرکز بر بازی های تیم های ایران می گردد.

شیعه آنالیز مسابقات دوره های گذشته و نحوه مدیریت ورزشکاران در فدراسیون های مختلف را از دیگر موضوعاتی دانست که پیش از مسابقات در برنامه مجله آسیایی به آن پرداخته می گردد.

مدیر شبکه ورزش همچنین درباره پخش مسابقات بانوان گفت: به رسم همیشگی مسابقات بانوان ورزشکار ایرانی در رشته های رزمی، تکواندو و سایر رقابت هایی که با شرع و عرف تلویزیون هماهنگی دارد، پخش می گردد.

لازم به ذکر است، بازی های آسیایی جاکارتا ـ پالمبنگ 2018 در بیش از 40 رشته ورزشی از بیست و هفتم مرداد الی یازدهم شهریورماه در شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 506

به "جام جم در خدمت جاکارتا؛ کاویانی در شبکه سه و خیابانی در شبکه ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جم در خدمت جاکارتا؛ کاویانی در شبکه سه و خیابانی در شبکه ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید