راهنمای سفر به جاکارتا ، خوشگذرانی و جاکارتا گردی

به گزارش صنایع 90، جاکارتا پر از کافئین و صنعت است، این شهر غبار آلود یکی از ایده آل ترین مکان ها برای کند و کاو و جستجو در فرهنگ آسیا است. وقتی می خواهید به اندونزی فکر کنید، احتمالا شما تصویری از سواحل گرمسیری، جنگل ها و شالیزارهای برنج را خواهید دید که این تصویر به وسیله مسافرانی که طی سال ها به این کشور سفر نموده اند، به تصویر کشیده شده است. اما جاکارتا که مرکز است، تفاوت بسیاری با این تصویر دارد. به جاکارتا لقب The Big Durian یا دوریان (میوه استوایی) بزرگ را داده اند و مسائل و معضلات مخصوص به خودش را دارد (مانند ترافیک سنگین) اما وقتی وارد آن می شوید، به آن معتاد می شوید. این شهر یک مرکز بزرگ و مدرن در شمال جزیره جاوا، دارای مالی به سرعت در حال رشد و جمعیت شهری بیش از ده میلیون نفر است. برای سفر به جاکارتا بدانید که پرواز های مستقیم از لندن به جاکارتا که به تازگی بر قرار شده است، باعث شده است که بستر مناسبی برای آشنایی مردم اروپا با شگفتی های طبیعی و فرهنگی این شهر زیبا فراهم گردد. در ادامه با مجموعه ای از دانستنی های سفر به جاکارتا و اطلاعات سفر به جاکارتا با ما همراه باشید.

راهنمای سفر به جاکارتا ، خوشگذرانی و جاکارتا گردی

چه کارهایی انجام دهیم

برای سفر به جاکارتا و دانستنی های سفر به جاکارتا این نکته را در نظر داشته باشید که جاکارتا مجموعه ای از شهرهای کوچکی است که به خاطر رشد صنعتی در طی سال ها از روستا به شهر تبدیل شده اند. روز خود را مانند افراد محلی آغاز کنید که طی قرن ها با یک فنجان جو جاوایی (Javanese Joe) آغاز شده است. اندونزی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قهوه است و فرهنگ کافه نشینی در این کشور بسیار رایج است. از کافه One Fifteenth Coffee یا کافه Giyanti Coffee Roastery تماشا کنید و در این مکان ها قهوه سیوت یا kopi luwak را امتحان کنید. در غرب جاکارتا معماری قرن شانزدهم میلادی و خیابان های سنگ فرش شده شهر قدیمی حال و هوای خاصی را ایجاد نموده است. ساختمان های تاریخی را در این منطقه می توانید بیابید. در مجموعه اطلاعات سفر به جاکارتا این نکته را بدانید که ساختمان هایی مانند موزه فتح الله (Fatahillah) که در آن آثاری از تاسیس شهر جاکارتا در سال 1527 و استعمار هلندی ها وجود دارد. بیشترین اندازه فضای فرهنگی شهر در مسجدها و معبد ها وجود دارد. در منطقه Glodok می توانید Vihara Dharma Bhakti را ببینید که قدیمترین معبد در بین 140 معبد چینی است که دودی از آن به بالا منتشر می گردد. برج های یادبود ملی 137 متر بالاتر از میدان Merdeka هستند و به عنوان نماد استقلال اندونزی شناخته می شوند.

اقامت در جاکارتا

یک مکان آرام برای استراحت و اقامت در جاکارتا هتل Kemang Icon است که یک هتل زیبا و پر از طرح های هنری است که در جنوب جاکارتا واقع شده است. هتل Dharmawangsa از سنت های محلی و طراحی جاوایی برای طراحی خود بهره برده است و حس واقعی از اندونزی و جاکارتا به شما القا می نماید. استخرهای روباز محصور در بین درختان آن یکی از مکان های مورد علاقه ماست. برج های Fairmont Jakarta در میدان Senayan جایی است که دسترسی خوبی به راه های ارتباطی دارد و در مرکز شهر شما می توانید به Keraton بروید که یک دکوراسیون داخلی مدرن در کنار معماری سنتی اندونزی بهره می برد.

رستوران های جاکارتا

شما برای خوردن غذای خوب در این شهر احتیاج نیست خیلی راه دوری بروید. مانند هر شهر دیگری در آسیا تعداد بی شماری از رستوران هاجاکارتا با غذاهای خوشمزه و وسوسه انگیز در نزدیکی شما وجود دارد. غذاهای پیشنهادی ما به شما ساتای (satay)، باکسو (کوفته گوشت)، گودگ (زرد آلو با تخم مرغ پخته شده)، سوتو بتاوی (یک سوپ گوشت محلی) و ناسی گورنگ (برنج سرخ شده اندونزیایی) می باشد. برای چیزی کمی رسمی تر می توانید به رستوران Bunga Rampi Jalan Tjik Ditiro سر بزنید که در آن غذاهای سنتی اندونزی سرو می گردد و یکی از برترین غذاها در این رستوران bihun goreng jawa (نودل برنج با مرغ، تخم مرغ و خرچنگ) است. رستوران Skye یکی از انتخاب های ما برای گفت و گو و استفاده از منظره ها است.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2216

به "راهنمای سفر به جاکارتا ، خوشگذرانی و جاکارتا گردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به جاکارتا ، خوشگذرانی و جاکارتا گردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید