تمام مدارس شهرستان های استان خراسان رضوی شنبه باز هستند

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران/خراسان رضوی سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمام مدارس شهرستان های خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر روز شنبه 16 آذرماه باز خواهند بود.

تمام مدارس شهرستان های استان خراسان رضوی شنبه باز هستند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مهدی مجیدی فرد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه روز شنبه 16 آذرماه مدارس فریمان با هدف پشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفولانزا تعطیل اعلام شد، اما این تعطیلی ملغی اعلام می گردد.

وی همچنین اضافه کرد: مدارس شهرستان های تربت حیدریه و مه ولات نیز که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شده بودند از شنبه باز خواهند بود.

مجیدی فرد توضیح داد: بر اساس دستورالعمل اعلام شده مدارسی که به صورت موردی درگیر بیماری آنفولانزا باشند، می توانند طبق دستورالعمل و ضوابط با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان، مدرسه را تعطیل نمایند.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر شرایط بیماری آنفولانزا در سطح مدارس استان حاد نبوده و احتیاجی به تعطیلی مدارس نیست.

وی یادآور شد؛ در صورت احتیاج به تعطیلی موردی مدارس، مطابق دستورالعمل این اداره کل با هماهنگی شورای آموزش و پرورش هر شهرستان اقدام لازم انجام شده و برای آگاهی عموم اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 644

به "تمام مدارس شهرستان های استان خراسان رضوی شنبه باز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مدارس شهرستان های استان خراسان رضوی شنبه باز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید