تور ارزان اروپا: کوشش اتحادیه اروپا برای لغو تحریم های ایران ایر است

به گزارش صنایع 90، اتحادیه اروپا ماه آینده میلادی کارشناسان امنیت پرواز را به ایران اعزام خواهد نمود تا هواپیماهای شرکت ایران ایر را مورد ارزیابی فنی قرار دهند.

تور ارزان اروپا: کوشش اتحادیه اروپا برای لغو تحریم های ایران ایر است

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اتحادیه اروپا درصدد است در صورت حل شدن مسائل ایمنی هواپیماهای ایران ایر، این شرکت را از فهرست سیاه ایرلاین های ناامن این بلوک حذف کند.

جاکوب آداموویچ سخنگوی کمیسیون اروپا که بازوی اجرایی اتحادیه اروپا است به وال استریت ژورنال گفت:

ایران ایر در سال 2010 به علت نگرانی های ایمنی مربوط به هواپیماهایش در فهرست سیاه نهاده شد، اما 12 فروند از هواپیماهای این شرکت از ممنوعیت مذکور معاف بوده و به ایران ایر امکان داده اند خدمات پرواز به اروپا را حفظ کند.

وی در ادامه اضافه کرد که آنچه که اکنون اتفاق می افتد انجام ارزیابی های فنی در ماه مه است تا تعیین گردد آیا ایران ایر مسائل ایمنی را حل نموده است. ایمنی پروازها به ملیت یک ایرلاین مربوط نیست.

این خبر در پی سفر اخیر هشت کمیسر اتحادیه اروپا به تهران که نخستین سفر در چند سال اخیر است اعلام شد. این مقامات در پی راه هایی برای تقویت روابط تجاری میان ایران و اتحادیه اروپا هستند و به همین دلیل پروژه های مشترکی را در بخش انرژی، مهاجرت و کارهای تحقیقاتی مشترک اعلام نموده اند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1959

به "تور ارزان اروپا: کوشش اتحادیه اروپا برای لغو تحریم های ایران ایر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: کوشش اتحادیه اروپا برای لغو تحریم های ایران ایر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید