تفاوت بین ویزای دانشجویی و اجازه تحصیل در کانادا چیست ؟

به گزارش صنایع 90، برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در کانادا هستند ، اخذ ویزای دانشجویی و اجازه تحصیل در کانادا یک بخش اساسی در فرایند درخواست است . اگر شما ویزا ندارید ، نمی توانید وارد کانادا شوید ، چه رسد به دانشگاه . با این حال دانشجویان بین المللی علاوه بر ویزا برای آغاز تحصیل در کانادا به مورد دیگری نیز احتیاج دارند .

تفاوت بین ویزای دانشجویی و اجازه تحصیل در کانادا چیست ؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اجازه تحصیل در کانادا به یک اتباع خارجی اجازه می دهد تا در مؤسسات یادگیری معین شده در کانادا تحصیل نمایند . ساده به نظر می رسد ، درست است ؟ مشکل این است که بسیاری از افراد از اصطلاح ویزای دانشجویی و اجازه تحصیل به طور متقابل استفاده می نمایند . در واقع ، آن ها دو چیز متفاوت هستند !

به عبارت دیگر ، تفاوت بین ویزای دانشجویی و اجازه تحصیل را به توضیح زیر بیندیشید :

  • ویزای دانشجویی - به شما امکان می دهد وارد کانادا شوید
  • اجازه تحصیل - به شما امکان می دهد در کانادا بمانید

ورود به کانادا و اجازه تحصیل

از نظر فنی ، دولت کانادا ویزای دانشجویی صادر نمی کند . هنگامی که مجوز تحصیل تأیید شد ، ویزای بازدید نماینده یا مجوز سفر الکترونیکی (ETA) نیز دریافت خواهید کرد که هر یک از آن ها به شما اجازه ورود به کانادا را می دهند .

بر اساس وب سایت دولت کانادا ، اجازه نهایی تحصیل مصوب شما توسط یک افسر خدمات مرزی صادر می گردد . مأمور از شماره مرجع مجوز شما که در نامه مقدماتی ارسال شده توسط اداره ویزا ارسال شده هنگام تأیید مجوز تحصیل شما ، برای صدور مجوز مطالعاتی تأیید شده شما استفاده خواهد نمود . به یاد داشته باشید که اطمینان حاصل کنید که اجازه تحصیل شما حاوی اطلاعات صحیح شخصی و تاریخ انقضاء شماست .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای دانشجویی و اجازه تحصیل در کانادا با موسسه اعزام دانشجو خبرنگاران تماس بگیرید .

مترجم : امید کریمی

منبع : www.applyboard.com

آخرین مطالب وب سایت

منبع: studyunique
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 909

به "تفاوت بین ویزای دانشجویی و اجازه تحصیل در کانادا چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت بین ویزای دانشجویی و اجازه تحصیل در کانادا چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید