تصاویر ا بزرگترین کارخانه فراوری BMW در دنیا

به گزارش صنایع 90، بیش از 11 هزار نفر در این سایت فراوریی 7 میلیون فوت مربعی کار و روزانه حدود 1500 خودرو فراوری می نمایند که حدود 65 درصد آن به 120 کشور صادر می گردد.

تصاویر ا بزرگترین کارخانه فراوری BMW در دنیا

به گزارش خبرنگاران، اخیراً به مناسبت بخشی از جشن های پنجاهمین سالگرد M-Division تعدادی از خبرنگاران حوزه خودرو از این سایت فراوریی بازدید کردند. اینجا جایی است که بیشتر مدل های X برند BMW ساخته می شوند، از بی ام و X3 تا بی ام و X7 و در واقع بزرگ ترین سایت فراوریی بی ام و است.

بیش از 11 هزار نفر در این سایت فراوریی 7 میلیون فوت مربعی کار و روزانه حدود 1500 خودرو فراوری می نمایند که حدود 65 درصد آن به 120 کشور صادر می گردد. BMW در اوایل دهه 1990 به این منطقه نقل مکان کرد، زمانی که صنعت نساجی قدیمی در حال واگذاری به چین بود و این بدان معنا بود که نیروی کار ماهر در دسترس بود. فرودگاه گرین ویل 15 دقیقه با این سایت فراوریی فاصله دارد.

بی ام و اعلام نموده است که از سال 20 13، این کارخانه به بندر گریر داخلی نیز دسترسی داشته و ده ها هزار کامیون را از حمل و نقل ماشین های فراوریی بی ام و کنار گذاشته است. در حال حاضر اسپارتانبورگ روزانه حدود 60 کانتینر دریافت می نماید و تقریباً 200 کانتینر مملو از خودروهای کامل شده را به مقصد می فرستد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2203

به "تصاویر ا بزرگترین کارخانه فراوری BMW در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ا بزرگترین کارخانه فراوری BMW در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید