ترامپ با اشاره به چین تهدید کرد لایحه بودجه دفاعی را وتو می نماید

به گزارش صنایع 90، ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین اظهار نظر خود درباره لایحه بودجه دفاعی آمریکا خاطرنشان کرد این طرح قانونی را وتو خواهد نمود.

ترامپ با اشاره به چین تهدید کرد لایحه بودجه دفاعی را وتو می نماید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: بزرگترین برنده لایحه بودجه دفاعی ما چین است! من آن را وتو می کنم!

پس از آنکه روز آدینه قانون اختیارات دفاع ملی برای سال اقتصادی آینده به تصویب سنا رسید ترامپ بارها تهدید نموده این قانون را وتو خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نمایندگان سنای آمریکا آدینه شب به وقت تهران با اکثریت قاطع آرا قانون اختیارات دفاع ملی (NDAA) این کشور برای سال اقتصادی 2021 را تصویب کردند.

در رأی گیری بر سر قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا برای سال 2021 بیش از 80 نفر از نمایندگان سنا به این قانون رأی موافق دادند.

با توجه به اینکه بیش از دوسوم نمایندگان سنا از قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا برای سال 2021 حمایت نموده اند، دونالد ترامپ که به دلیل مخالفت با بخش هایی از این قانون تهدید نموده بود که آن را وتو خواهد نمود، دیگر قادر به انجام این کار نخواهد بود.

بر اساس قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا برای سال اقتصادی 2021، بودجه نظامی آمریکا در سال اقتصادی 2021 که از ابتدای ماه اکتبر شروع شده و بیش از 10 هفته از آن می گذرد، 740 میلیارد دلار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1419

به "ترامپ با اشاره به چین تهدید کرد لایحه بودجه دفاعی را وتو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با اشاره به چین تهدید کرد لایحه بودجه دفاعی را وتو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید