تاتنهام با پیشنهادی وسوسه انگیز به صف مشتریان دیبالا پیوست

به گزارش صنایع 90، سفیدپوشان لندن با پاری سن ژرمن و منچستریونایتد برای جذب هافبک هجومی یوونتوس وارد رقابت شدند.

تاتنهام با پیشنهادی وسوسه انگیز به صف مشتریان دیبالا پیوست

به گزارش خبرنگاران، باشگاه تاتنهام انگلیس به جدیدترین مشتری پائولو دیبالا تبدیل شده است و قصد دارد با دو مشتری قبلی این بازیکن، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن رقابت کند.

دیبالا که به سبب حضور در رقابت های کوپا آمه ریکا، تعطیلات تابستانی اش دیرتر از سایر بازیکنان یوونتوس به پایان می رسد، هنوز به اردوی پیش فصل این تیم برنگشته است اما آخرین گزارش ها حاکی از آن است که او احتمالاً برای پیدا کردن یک پست در ترکیب تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری مشکلاتی خواهد داشت. در برخی از همین گزارش ها آمده که دیبالا شروع به جستجو برای یافتن مقصدی جدید است هرچند تا الان هیچ تیمی حاضر نشده قیمتی که یوونتوس روی این بازیکن گذاشته است را بپردازد، قیمتی که گفته می شود نزدیک 100 میلیون یورو است.

طبق گزارش نشریات ایونینگ استاندارد و دیلی میل، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای خرید دیبالا آماده کرده که به 90 میلیون یورو می رسد.

دیبالا که تنها 25 سال سن دارد، همان کسی است که دو سال پیش با گلزنی مقابل تاتنهام در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منجر به حذف این تیم شد.

او سال 2015 با قراردادی 40 میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست و تا قبل از ورود کریستیانو رونالدو نقش پررنگی در عملکرد این تیم داشت. اضافه شدن رونالدو به ترکیب یووه در تابستان سال گذشته تغییر در تاکتیک های بانوی پیر شد که به سبب آن، بازی دیبالا کمتر به چشم آمد. او فصل گذشته در 42 بازی رسمی اش برای یووه، 10 گل زد و 5 پاس گل داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 284

به "تاتنهام با پیشنهادی وسوسه انگیز به صف مشتریان دیبالا پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاتنهام با پیشنهادی وسوسه انگیز به صف مشتریان دیبالا پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید