بهره برداری از 90 پروژه ورزشی خراسان رضوی در امسال

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: 90 پروژه ورزشی خراسان رضوی در امسال به بهره برداری می رسد که این تعداد طرح معادل هفت سال گذشته است.

بهره برداری از 90 پروژه ورزشی خراسان رضوی در امسال

فرزاد فتاحی روز پنجشنبه در نشست با هیئت های ورزشی سبزوار مطرح نمود: حدود 110 طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد که اولویت ما تکمیل طرح های نیمه تمام به وسیله بخش خصوصی و جلب مشارکت خیران است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تجهیز خانه های ورزش روستایی است بطوری که طی 6 ماه نخست امسال 60 خانه ورزشی تجهیز شده اند.

فتاحی بیان نمود: در حال حاضر 210 خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی تجهیز شده و تا خاتمه امسال 100 خانه ورزش روستایی دیگر در سطح خراسان رضوی تجهیز می شوند.

فتاحی اضافه نمود: خانه های ورزش روستایی با لوازمی شامل تاتامی، راکت، توپ و میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج و دارت تجهیز شده اند.

وی گفت: دولت تدبیر وامید با وجود شرایط مالی سخت نگاه مثبتی به مقوله ورزش داشته و خدمات دولت در ساخت و فضاهای ورزشی بی نظیر بوده است.

فتاحی با اشاره به اینکه سبزوار در رشته های مختلف از قطب های ورزش خراسان رضوی است، اضافه نمود: اماکن ورزشی این شهرستان مطلوب نیست که ساماندهی فضاها و سالن های ورزشی آن پیگیری می گردد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سرانه فضای ورزشی این شهرستان 62 سانتی متر است که نسبت به میانگین 87 سانتی متری کشوری خیلی پایین تر است.

رمضانعلی سبحانی فر اضافه نمود: استادیوم 15 هزار نفری سربداران طرح مهم ورزشی نیمه تمام این شهرستان است که با پیگیری های اجرا شده مرحله نخست آن شامل زمین چمن، نور استاندارد، پیست تارتان، رختکن، نصب 2 هزار و 500 جایگاه تا دهه فجر امسال تکمیل می گردد.

وی ادامه داد: اداره ورزش نسبت به راه اندازی خانه های ورزش در حاشیه شهرها و مناطق محروم و احداث زمین های چمن مصنوعی در روستاها و شهرها اقدام نماید.

سبحانی فر اظهار کرد: در سال های اخیر 30 سالن ورزشی در شهرستان های غرب خراسان رضوی بدون حمایت اداره کل ورزش خراسان رضوی در دست ساخت است که بعضی از این فضاها به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 589

به "بهره برداری از 90 پروژه ورزشی خراسان رضوی در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 90 پروژه ورزشی خراسان رضوی در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید