برنامه های همایش مهر مولانا اعلام شد

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از موسسه سروش مولانا، مهر مولانا اسم رخدادی است که به همت این مؤسسه هرساله در زادروز خداوندگار عشق و مهر، مولانا جلال الدین محمد بلخی برگزار می گردد.

برنامه های همایش مهر مولانا اعلام شد

هدف از برگزاری این همایش آراستن محفلی آکنده از مهر و دانش در کنار فرهیختگان و دوستداران مولانا و هم بهره مندی بیشتراز مولانا، اندیشه و آموزه های او اعلام شده است.

سال جاری یازدهمین همایش مهر مولانا به مناسبت سالروز تولد مولانا و بزرگداشت شمس تبریزی در تاریخ هفتم، هشتم و نهم مهرماه 1400، به صورت مجازی و آنلاین در اینستاگرام و کلاب هاوس سروش مولانا برگزار می گردد.

در برنامه نخستین این همایش، عبدالحمید ضیایی از شباهت ها و پیوندهای معرفت شناختی شمس و بودا و امیرحسین ماحوزی درباره عاشق و معشوق در آیینه تصویرهای دیوان شمس سخن خواهند گفت.

در برنامه دوم این همایش لیلی انور با موضوع مولانا، کیمیاگر عشق و نوید بازرگان با موضوع دست نوشته هایی از پیامبر وخش، جستاری در اندیشه های بهاءولد سخنرانی خواهند کرد.

سومین برنامه همایش اختصاص دارد به موضوع دم زدن بی گفت و صوت که اردشیر منصوری، یاسر میردامادی و محی الدین قنبری درباره این موضوع گفت وگو خواهند داشت.

علاقه مندان می توانند به وسیله صفحه اینستاگرام سروش مولانا به آدرس http://instagram.com/sorooshemowlana و هم کلاب هاوس سروش مولانا به آدرس https://www.clubhouse.com/club/sorooshemowlana ، ساعت 20:30 به وقت تهران در این همایش شرکت نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1835

به "برنامه های همایش مهر مولانا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های همایش مهر مولانا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید