بدره و ایوان؛ فرمانداری های برتر استان در ارزیابی های وزارت کشور

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران/ایلام براساس شاخص های ارزیابی تعریف شده به وسیله وزارت کشور، فرمانداری های برتر استان معرفی شدند.

بدره و ایوان؛ فرمانداری های برتر استان در ارزیابی های وزارت کشور

بر اساس ارزیابی انجام شده به وسیله مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری های بدره و دهلران در شاخص های مختلف رتبه نخست را در فرمانداری های استان در سال 1399 را کسب کردند.

ارزیابی عملکرد فرمانداری ها بر اساس 8 محور ارتقا امنیت پایدار داخلی، مشارکت و نشاط سیاسی، امور اجتماعی، توسعه شهری و روستایی، ارتقا مدیریت بحران، امور مالی و توسعه منطقه ای، برنامه ریزی و پشتیبانی و ارتقا سلامت اداری بوده است.

سقف امتیازات آنالیز شده در شاخص ها، 1000 امتیاز بوده که در این ارزیابی فرمانداری بدره با 909.27 امتیاز و فرمانداری ایوان با 907.67 با رتبه اول در سطح عملکرد ، عالی شناخته شده تند و بقیه شهرستان های استان سطح عملکرد خوب را کسب کردند.

مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، در راستای اجرای ماده (81) کیفیت عملکرد فرمانداری های استان بر تقدیر از فرمانداری های پیروز در جشنواره شهید رجایی تاکید نموده است.

این ارزیابی ها در سه مرحله خودارزیابی و جمع آوری گزارش ها و مستندات مربوط به شاخص های مختلف، به وسیله حوزه های تخصصی استانداری و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و در مرحله پایانی به وسیله مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1799

به "بدره و ایوان؛ فرمانداری های برتر استان در ارزیابی های وزارت کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدره و ایوان؛ فرمانداری های برتر استان در ارزیابی های وزارت کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید