بازگشت واحدهای صنعتی نیمه فعال به چرخه فراوری برنامه دولت است

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، رضا رحمانی صبح پنجشنبه در جریان بازدید از یک واحد صنعتی در اراک، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه های اولویت دار ما سال جاری تکمیل پروژه های صنعتی نیمه تمام است مخصوصا پروژه هایی که بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بازگشت واحدهای صنعتی نیمه فعال به چرخه فراوری برنامه دولت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه نمود: همچنین نوسازی صنایع نیز در اولویت قرار گرفته است و دولت در این زمینه مصوبات خوبی داشته و سال جاری و سال آینده ظرفیت های خوبی در زمینه حمایت مالی و اعطای تسهیلات نوسازی برای صنایع دیده شده است.

رحمانی اظهار داشت: دولت برای راه اندازی و تکمیل ظرفیت های صنایع و حمایت های مالی تسهیلاتی در نظر گرفته است. دولت با همراهی استانداران سراسر کشور به دنبال این است که ظرفیت های فراوری صنایع را به ظرفیت واقعیشان برساند و این برنامه ها با جدیت پیگیری می شود. استان مرکزی نیز ازجمله استان هایی است که برای راه اندازی صنایع آن و تکمیل ظرفیت فراوری آنان کوشش بسیار شده است.

وی توضیح داد: راه اندازی چنین واحدهای صنعتی در استان مرکزی می تواند برای کشور الگو باشد و ما به دنبال این هستیم که در سراسر کشور این ظرفیت های برقرار شود و صنایع به این شکل به ظرفیت فراوری اصلی خود باز شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه نمود: ما به دنبال این هستیم که کارخانه ها به رونق برسند و واحدهای نیمه فعال و غیرفعال مجددا به چرخه فعالیت برگردند، چراکه این موجب رونق اقتصادی در کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 146

به "بازگشت واحدهای صنعتی نیمه فعال به چرخه فراوری برنامه دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت واحدهای صنعتی نیمه فعال به چرخه فراوری برنامه دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید