آمریکا: آتش بس انسانی در قره باغ از 8 صبح دوشنبه شروع می گردد

به گزارش صنایع 90، خبرگزاری رویترز به نقل از وزارت خارجه آمریکا اعلام نمود آتش بس بشردوستانه در منطقه قره باغ از ساعت 8 صبح دوشنبه شروع خواهد شد.

آمریکا: آتش بس انسانی در قره باغ از 8 صبح دوشنبه شروع می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رویترز به نقل از وزارت خارجه آمریکا گفت آتش بس انسانی در منطقه قره باغ از ساعت 8 صبح دوشنبه شروع خواهد شد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت ارمنستان و آذربایجان دوباره به اجرای آتش بس انسانی متعهد شده اند.

به نقل از اسپوتنیک، در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: آتش بس بشردوستانه از ساعت 08:00 به وقت محلی در 26 اکتبر به اجرا در می آید ... ایالات متحده مذاکرات فشرده بین وزرای خارجه و روسای مشترک گروه مینسک، سازمان امنیت و همکاری اروپا را برای آتش بس میان ارمنستان و آذربایجان را به یک قطعنامه صلح آمیز تسهیل کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همچنین آمده است که روسای مشترک گروه OSCE با عنوان گروه مینسک (MG) در بیانیه مشترکی از آذربایجان و ارمنستان خواسته اند تا بلافاصله اقدامات لازم را برای اجرای توافق های آتش بس امضا شده در 10 اکتبر در مسکو انجام دهند. این بیانیه توسط ایگور پوپوف (از روسیه)، استفان ویسکونتی (فرانسه) و اندرو شفر (آمریکا)، روسای گروه مینسک امضا شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این چندمین دور آتش بس میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان است که با میانجیگری های مختلف اعلام شده است. طرفین در موارد قبلی از همان ساعات ابتدایی برقراری آتش بس، یکدیگر را به نقض آن متهم نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1257

به "آمریکا: آتش بس انسانی در قره باغ از 8 صبح دوشنبه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: آتش بس انسانی در قره باغ از 8 صبح دوشنبه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید