آرتتا: در فوتبال و زندگی، انرژی مهم ترین فاکتور است، موظفیم با پیروزی، زندگی طرفداران را بهتر کنیم

به گزارش صنایع 90، میکل آرتتا برای انجام اولین آزمون جدی سرمربیگری اش آمادگی لازم را دارد.

آرتتا: در فوتبال و زندگی، انرژی مهم ترین فاکتور است، موظفیم با پیروزی، زندگی طرفداران را بهتر کنیم

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از دربی لندن مقابل چلسی در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس از آمادگی شاگردانش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: به نظر من انرژی، چه در زندگی، چه در فوتبال و هر ورزش دیگری مهم ترین فاکتور است. پس اگر بتوانیم در مقابل چلسی، سطح انرژی مناسبی داشته باشیم، می توانیم بازی را مال خودمان کنیم. من از نحوه برخورد طرفداران با بازیکنانم در بازی مقابل بورنموث، بسیار راضی بودم و خوشحالم که بازیکنان پس از بازی به سمت طرفداران رفتند. ما به این ارتباط احتیاج داریم. باید به آرامی، رابطه آسیب دیده با طرفداران را ترمیم کنیم چون حضور آن ها، ما را بسیار قدرتمند خواهد نمود. چلسی تیم فوق العاده ای است و بنابراین بازی مقابل آن ها آزمون خوبی برای ماست.

آرتتا در مورد حمایت طرفداران آرسنال اضافه کرد: فکر می کنم اگر بتوانم بازیکنانم را با فلسفه مربیگری خودم قانع کنم، طرفداران هم راضی خواهند شد اما جذب طرفدار بخش مهمی از شغل ماست. ما برای آن ها بازی می کنیم. در نهایت، طرفداران انتظارات زیادی از ما دارند و باید کاری کنیم از تماشای بازی هایمان لذت ببرند. موظفیم با بردن، زندگی آن ها را بهتر کنیم چرا که اگر پیروز شویم، طرفداران شادتر خواهند بود و به این ترتیب زندگی بهتری خواهند داشت. این وظیفه ماست و باید با نهایت توان برای رسیدن به رجحان کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 722

به "آرتتا: در فوتبال و زندگی، انرژی مهم ترین فاکتور است، موظفیم با پیروزی، زندگی طرفداران را بهتر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: در فوتبال و زندگی، انرژی مهم ترین فاکتور است، موظفیم با پیروزی، زندگی طرفداران را بهتر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید