5 استراتژی کاربردی در استخدام

به گزارش صنایع 90، چه زوایایی در حین استخدام باید آنالیز گردد

یکی از راه هایی که سبب غلبه بر تناقض استخدام می گردد دریافتن آن است که وقتی درخواست استخدام برای کاری را می دهید شما از دو زاویه ارزیابی می شوید. قابلیت ها و پتانسیل تان برای ایجاد ارزش برای شرکت در آینده و تجربه تان در حوزه ای که می خواهید به کار گرفته شوید. ارزش بالقوه شما در رفتار، شهامت، اخلاق حرفه ای، توانایی های ارتباطی، کنجکاوی و کیفیت سوال هایتان و اشتیاق به آموختن و دانش شما در خصوص شرکت و نقش آن به برترین شکل به نمایش درمی آید. جدا از مهم بودن پتانسیل تان اینجا ما پنج استراتژی تعیین را به شما معرفی خواهیم کرد که شما می توانید برای غلبه بر تناقض استخدام از آن بهره ببرید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

5 استراتژی کاربردی در استخدام

خلاقیت

پیشنهاد اورا چامبرز یکی از مدیران سایت ebay مخصوصا برای زمانی که مدرک فنی یا تخصصی ندارید آن است که خلاق بوده به طوری که بتوانید خود را از دیگر جویندگان کار تمایز دهید.او پیشنهاد می نماید، در راه ا ندازی یک استارت آپ پیشقدم شده و وارد گود شوید. شما فرصت این را دارید کار های متنوعی را که به آنها علاقه مند هستید انجام داده و در همان حین مهارت هایی را هم به دست آورید. به علاوه این کار شما را قادر ساخته تا در خصوص تجربه تان صحبت نموده و نه فقط در خصوص توانایی های بالقوه تان. بعلاوه او پیشنهاد می دهد که یک هدف گذاری اختصاصی در خصوص شرکت هایی که می خواهید در آنها مشغول به کار شوید داشته باشید.

بازیابی تجربه

شما حوزه اصلی را که می خواهید در آن مشغول شوید پیدا نموده و یک فهرست هدف از شرکت هایی که می خواهید در خصوص آنها تحقیق کنید، تهیه نموده اید. شما با جدیت سایت های شرکت های هدف را آنالیز و بخش درخواست همکاری را به دقت مطالعه می کنید که بدانید چه احتیاجهایی دارند. همه این کار ها بسیار خوب و ضروری است اما در این بخش کار امکان دارد به این نکته برسید که برای کاری که به آن علاقه دارید، تجربه ندارید. یک گزینه آن است که شما از آن سایت خارج شوید و به سایت شرکت دیگری بروید و گزینه دیگر این است که تجربه خود را ارزیابی مجدد کنید. درس کلیدی این مورد: شما امکان دارد در واقع تجربه های بیشتری از آنچه فکر می کنید، داشته باشید.

آمادگی برای آغاز از سطح پایین

اگر شما یک فارغ التحصیل دانشگاهی هستید، امکان دارد احساس (و شاید واقعا) سرتر بودن در خصوص کارهای رده پایین داشته باشید. اما به هرحال باید از یک جا آغاز کرد. لاوتزو می گوید راه هزار فرسنگی هم با اولین قدم آغاز می گردد. چارلز دیکسون، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک etsy.com می گوید: برترین موقعیت های شغلی برای اینکه خودمان را در آستانه ورود به شرکت قرار دهیم معمولا قرار گرفتن در گروه پشتیبانی یک شرکت است. دیکسون می گوید: من یک کار با پایین ترین حقوق در یک روزنامه آنلاین یافتم. من چگونه طراحی کردن و راه اندازی یک سایت اینترنتی را تنها با بودن در آنجا یاد گرفتم و سپس آنجا را ترک کردم. این به شما شانس بسیار با ارزشی می دهد که فراگرفته چیزی را که واقعا در بازار اتفاق می افتد لمس کنید. شما قادرید از این دانش وقتی می خواهید به طور شخصی کار و پیشرفت کنید استفاده کنید یا اینکه در مصاحبه شغلی تان در جای دیگری استفاده کنید.

داشتن مدرک

یکی از منطقی ترین راه های استخدام شدن آن است که مدارک مرتبط اخذ کنید. این می تواند به شکل یک مدرک تخصصی باشد یا دوره تماشا در یک حرفه کاربردی. یکی از بخش های بسیار مجذوب کننده اقتصاد بدون شک برنامه نویسی کامپیوتر است. آمارهای اداره کار آمریکا نشان از آن دارد تا سال 2020 یک شکاف تقاضای بسیار زیاد به مقدار یک میلیون درخواست برای استخدام برنامه نویس به وجود می آید. البته دانش سنتی در حوزه کامپیوتر قادر نیست به این احتیاج پاسخ دهد

معاوضه

شما امکان دارد، کار نداشته باشید، اما دارایی فوق العاده با ارزش دیگری دارید که ممکن است خیلی به آن توجه ننموده باشید؛ زمان، با زمان مانند یک دارایی بسیار گرانبها رفتار کنید. اگر خلاق باشید و مشتاق کار، می توانید با معاوضه کردن زمان خود، راهتان را به سمت هدف هموار کنید و تناقض استخدام را بشکنید.

از قلم نیاندازید، یک ویژگی متمایز افراد بسیار حرفه ای (در هر سطحی و جایگاهی) آن است که آنها راه هایی را که به رسیدن به فرصت های مجذوب کننده می انجامد می یابند.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2028

به "5 استراتژی کاربردی در استخدام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 استراتژی کاربردی در استخدام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید