47 فیلم جشنواره رشد در گرگان اکران می گردد

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد ویژه دانش آموزان و اولیا ظهر شنبه در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان شروع به کار کرد.

47 فیلم جشنواره رشد در گرگان اکران می گردد

این جشنواره یک رخ داد بین المللی است که در بیش از 52 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش و نیروی انسانی آموزش و پرورش گرگان در این جلسه اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم رشد در یک فضای هنری در سطح ملّی و فراملّی در تربیت دانش آموزان بسیار اثرگذار است.

علی پاک مهر اضافه کرد: مایه مباهات و دلگرمی است که همگام با سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش میزبان اکران فیلم های چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در گرگان هستیم.

پاک مهر ادامه داد: پخش چنین فیلم های باید با کیفیت بالا و در فضایی مناسب با مشارکت حداکثری صورت گیرد تا تاثیر لازم را داشته باشد.

وی گفت: مخاطبین این جشنواره دانش آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و هم خانواده هستند و پیغام این جشنواره صلح و دوستی است، آموزش زندگی مسالمت آمیز و آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ و سنن کشورهای مختلف است.

پاک مهر توضیح داد: 47 فیلم از چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد به دست ما رسیده و از 27 بهمن الی دوم اسفند در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان اکران می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 192

به "47 فیلم جشنواره رشد در گرگان اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "47 فیلم جشنواره رشد در گرگان اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید