یک نام غیرمنتظره در فهرست خرید گل محمدی

به گزارش صنایع 90، ضا دهقانی یکی از مهره های تاثیر گذار نساجی در نیم فصل دوم بود و نقش زیادی در بقای این تیم محبوب شمالی داشت. دهقانی که در جابجایی زمستانی سال قبل قراردادش را با سپاهان فسخ کرد حالا بازیکن آزاد است. دهقانی همین چند روز پیش بود که با پیامی از تیم نساجی مازندران خداحافظی کرد تا به کارش در این تیم سرانجام دهد. شنیده ها حاکی از این است که یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان تهرانی علاقه زیادی به این هافبک جوان دارد و باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را هم با این بازیکن طی روزهای گذشته انجام داد. اگر اتفاق خاصی نیفتد باید این هافبک 23 ساله را خرید بعدی پرسپولیسی ها دانست. قبل از او پرسپولیس علیرضا ابراهیمی را به خدمت گرفت و با علی نعمتی هم به توافق رسید.

یک نام غیرمنتظره در فهرست خرید گل محمدی

دهقانی که در سپاهان فرصت زیادی برای نمایش توانایی های خود به دست نمی آورد در نساجی عملکرد خوبی داشت با درخشش در نساجی به تیم ملی المپیک هم رسید. دهقانی در سه ملاقات تیم ملی امید در مسابقات انتخابی المپیک برابر ازبکستان، کره جنوبی و چین به طور ثابت بازی کرد ولی نتوانست با تیم امید به المپیک توکیو راه پیدا کند.

لازم به ذکر است دهقانی توانایی بازی به اسم وینگر راست و چپ، و بعلاوه هافبک میانی را دارد و یک بازیکن چند پسته به شمار میرود.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1782

به "یک نام غیرمنتظره در فهرست خرید گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نام غیرمنتظره در فهرست خرید گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید