حل مشکل پخش لیگ قهرمانان آسیا، روشن شدن نورافکن ها ساعت 12 ظهر

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بعد از شیوع ویروس کرونا و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور قطر برگزار می گردد.

حل مشکل پخش لیگ قهرمانان آسیا، روشن شدن نورافکن ها ساعت 12 ظهر

رقابت های منطقه غرب آسیا شهریور و مهرماه برگزار گردید و در نهایت تیم فوتبال پرسپولیس راهی فینال این مسابقات شد.

ملاقات تیم های شرق آسیا هم از فردا به میزبانی قطر آغاز می گردد تا فینالیست این منطقه و حریف پرسپولیس در ملاقات نهایی معین گردد. اما برگزاری این رقابت ها باتوجه به اختلاف ساعت بین قطر و کشورهای شرق آسیا چالش هایی به وجود آمده بود.

بازی های منطقه غرب ساعت 18 و 21 به وقت دوحه برگزار می شد که ساعت مناسبی برای پخش تلویزیونی در تمام کشورها بود، اما مسابقات شرق از ساعت 13 و 16 به وقت دوحه، (18 و 21 به وقت چین و 19 و 22 به وقت کره جنوبی و ژاپن) برگزار می گردد که پخش تلویزیونی آن چالش هایی به دنبال دارد.

بالا بودن آفتاب در این ساعت از روز، روی زمین چمن سایه قسمتی از سقف ورزشگاه را ایجاد می نماید. به همین دلیل فیلمبرداری از بخش هایی از زمین که روی آن سایه ایجاد شده است، دچار افت کیفیت می گردد که قطری ها سعی دارند با روشن کردن نورافکن ها، بخشی از کیفیت تصاویر را بازگردانند.

به گزارش کانال اطلاع رسانی فوتبال آسیایی در قطر، نورافکن ورزشگاه ها از ساعت 12، یک ساعت پیش از آغاز بازی ها ساعت 13 روشن می گردد تا مسئله ای برای تصاویر تلویزیونی ایجاد نگردد. در این تصاویر هم تست تصویربرداری از دو ورزشگاه اجوکیشن سیتی و الجنوب در این ساعت از روز را با روشن بودن نورافکن ها مشاهده می کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1346

به "حل مشکل پخش لیگ قهرمانان آسیا، روشن شدن نورافکن ها ساعت 12 ظهر" امتیاز دهید

1 کاربر به "حل مشکل پخش لیگ قهرمانان آسیا، روشن شدن نورافکن ها ساعت 12 ظهر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل پخش لیگ قهرمانان آسیا، روشن شدن نورافکن ها ساعت 12 ظهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید