گوشی هوآوی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران - امیر نعمتی: طی مراسم رسمی هوآوی شنبه 27 مرداد ماه، دو گوشی هوشمند نوا3 و نوا3 آی در تهران رونمایی شد.

گوشی هوآوی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد

این مراسم به وسیله نماینده رسمی هوآوی در ایران با حضور اصحاب رسانه انجام شد و ما فرصت این را داشتیم تا با این میان رده خانواده هوآوی بیشتر آشنا بشیم.

مشخصات هواوی نوا 3:

  • نمایشگر 6.3 اینچی فول ویو

    چیپست کایرین 970

    6 گیگابایت رم

    128 گیگابایت حافظه داخلی

    دوربین پشتی دوگانه 16 و 24 مگاپیکسل

    باتری 3750 میلی آمپر ساعت

مشخصات هواوی نوا 3i:

  • 4 گیگابایت رم

    128 گیگابایت حافظه داخلی

    دوربین دو گانه 16 و 2 مگاپیکسلی

    دوربین جلو 24 و 2 مگاپیکسلی

    باتری 3340 میلی آمپر ساعت

از آمار و ارقام می گذریم و به آنالیز این دو مدل در تجربه کوتاهی که داشتیم می پردازیم. در نگاه اول هر دو گوشی در طراحی شباهت زیادی با آیفون دارند با این تفاوت که جک 3.5 میلیمتر هدفون به بهانه های واهی حذف نشده است و هر دو گوشی از این قابلیت بهره می برند. صفحه نمایش 6.4 اینچی با یاری یک ناچ در قسمت بالای آن، حاشیه کمی را در پنل جلویی ایجاد نموده است که در صورت احتیاج امکان حذف ناچ در منوی تنظیمات وجود دارد. هر دو گوشی از ارگونومی خوبی بهره می برند و هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان حس یک محصول میان رده را منتقل نمی نمایند.

نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل با تراکم 409 پیکسل در هر اینچ، تصویر مناسب و قابل قبولی را به نمایش می گذارد و در نور مستقیم خورشید نیز عملکرد مناسبی دارد.

بیشتر زمان رونمایی در معرفی هوشمند سازی گوشی های هوآوی و سری نوآ سپری شد. نکته مهمی که در دوربین این سری خودنمایی می نماید و یک تجربه لذت بخش برای کاربر در زمان استفاده از آن فراهم نموده است. پردازش نرم افزاری دوربین سلفی در زمانی که منبع نور در پشت سر سوژه قرار می گیرد فوق العاده و تحسین برانگیز است. علاوه بر موارد فوق، امکان شبیه سازی چهره با ایموجی ها، جایگزینی پس زمینه عکس ها، استیکرهای زنده و بعلاوه امکان فیلم برداری صحنه آهسته با سرعت 480 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پیش بینی میگردد هر دو گوشی مدت زمان شارژ دهی مناسبی داشته باشند و ظرفیت 3750 و 3340 میلی آمپر، عدد مناسبی برای یک گوشی میان رده است که با توجه به بهینه سازی های سخت افزاری در پردازنده و بعلاوه رابط کاربری اطمینان استفاده یک روز کامل را به کاربر بدهد.

هر دو گوشی از آخرین نسخه اندروید یعنی 8.1 و رابط کاربری اختصاصی هوآوی EMUI 8.2 بهره می برند. رابط کاربری به نسبت سبک و کاربر پسندی که سرعت و گرافیک قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

امنیت هر دو گوشی با سنسور اثر انگشتی که در پشت دستگاه قرار گرفته است و بعلاوه قابلیت تشخیص چهره تامین می گردد. طبق ادعای هوآوی تشخیص چهره مانند بیشتر موارد دیگر این گوشی ها از هوش مصنوعی بهتری برخوردار است.

نوا 3 در سه رنگ مشکی، آبی و ارغوانی iris و نوا 3i در در سه رنگ مشکی، سفید و ارغوانی iris در ایران به فروش خواهد رسید و به ترتیب با قیمت های 499 و 359 دلار در بازار کشور به فروش خواهد رسید.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مهر 1403 بروزرسانی: 13 مهر 1403 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2352

به "گوشی هوآوی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوآوی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید