گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خاکسار: در فینال نتوانستم برنامه هایم را پیاده کنم، تمام هدفم کسب سهمیه المپیک 2020 است

به گزارش صنایع 90، دارنده نشان نقره بازی های آسیایی گفت: در فینال نتوانستم آن برنامه ای که داشتم را روی حریفم پیاده کنم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خاکسار: در فینال نتوانستم برنامه هایم را پیاده کنم، تمام هدفم کسب سهمیه المپیک 2020 است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، طراوت خاکسار کاراته کای ایران که پیروز به کسب مدال نقره در وزن 55- کیلوگرم شده بود، در مورد بازی فینال و رقابت با نماینده تایوان گفت: من در فینال نتوانستم آن برنامه ای که داشتم را روی حریفم پیاده کنم. حریف من خیلی باهوش است. او قهرمان دنیا است و چهار سال پیش هم در بازی های آسیایی قهرمان شده بود.

وی توضیح داد: با تمام این وجود من برایش برنامه داشتم و در یک لحظه غفلت حریف از فرصت استفاده کرد و من نتوانستم جبران کنم. اما در کل در این مسابقات عملکرد خوبی داشتم. قبل از فینال من با میزبان مسابقه داشتم. آن هم در شرایطی که کل سالن هوادار حریف اندونزیایی بود، اما مصمم بودم تا به فینال برسم اما نتوانستم برنامه هایم را اجرا کنم و به مدال نقره رسیدم.

دارنده نشان نقره بازی های آسیایی در مورد اینکه اولین حضورش در بازی های آسیایی را تجربه نموده و همچنین اهداف بزرگش، عنوان داشت: تمام هدف من کسب سهمیه المپیک 2020 است و تمام این مسابقات پله هایی هستند که من در مسیرم باید پشت سر بگذارم. باید اشتباهاتم را اصلاح و نقاط ضعف و قوتم را بهتر بشناسم. خوشحالم در میدانی به این بزرگی حضور داشتم. من تمام تلاشم را کردم اما هنوز چیزی تمام نشده است. ما مسابقات دنیای را پیش رو داریم. تمام تمرکزم را می گذارم که روی سکوی دنیای بایستم.

خاکسار در مورد پاره شدن ابرویش گفت: در تمرین این رخ داد اما مهم نیست. ما قسم خورده ایم که اینجا اگر شده دست و پای مان را بدهیم و روی سکو بایستیم. این ها همه جزو ورزش است و ما آن را پذیرفته ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 651

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خاکسار: در فینال نتوانستم برنامه هایم را پیاده کنم، تمام هدفم کسب سهمیه المپیک 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خاکسار: در فینال نتوانستم برنامه هایم را پیاده کنم، تمام هدفم کسب سهمیه المپیک 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید