کیف قاپی زن و شوهری برای تأمین خرج زندگی

به گزارش صنایع 90، تهران (پانا) - رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری زوج جوانی که برای تامین هزینه های زندگی کیف قاپی می کردند، اطلاع داد.

کیف قاپی زن و شوهری برای تأمین خرج زندگی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در این باره اظهار کرد: بیست و سوم تیر ماه امسال پرونده ای با موضوع کیف قاپی از خانمی در کلانتری 140 باغ فیض تشکیل شد که با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

وی گفت: جزییات این پرونده نشان می داد که شاکی در خیابان اشرفی اصفهانی در حال قدم زدن بوده که مردی جوان از یک دستگاه خودرو تیبا پیاده شده و کیف دستی او که حاوی تلفن همراه و مقداری وجه نقد به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان بوده را سرقت نموده است، دزد به سرعت با همان خودرو که راننده آن یک خانم بوده متواری می گردد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با کیف قاپی در تحقیقات تخصصی خود شماره پلاک خودرو دزدان را شناسایی کردند و معین شد مالک خودرو خانمی به نام شهناز است. با نشان دادن تصویر به دست آمده از مالک خودرو به شاکی، او اظهار کرد که راننده خودرو همین فرد بوده است.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده به نام حامد، همسر شهناز نیز شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر دو متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به سرقت از شاکی علت آن را تامین هزینه های زندگی اعلام کردند.

به گفته سرهنگ اختیاری، تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده و سرقت های احتمالی همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1429

به "کیف قاپی زن و شوهری برای تأمین خرج زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیف قاپی زن و شوهری برای تأمین خرج زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید