کوپرتینونشینها قصد دارند قبل از ورود به سال نو میلادی، روز سه شنبه 18 آذرماه رویداد دیگری برگزار کنند

به گزارش صنایع 90، پاییز امسال اپل میزبان سه رویداد رونمایی بود و فصل پرکاری را گذراند؛ اما پاییز به انتها نرسیده است و ظاهرا کوپرتینونشین ها قصد دارند قبل از ورود به سال نو میلادی، روز سه شنبه 18 آذرماه رویداد دیگری برگزار کنند.

کوپرتینونشینها قصد دارند قبل از ورود به سال نو میلادی، روز سه شنبه 18 آذرماه رویداد دیگری برگزار کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،اطلاعات در مورد این رویداد در یادداشتی داخلی برای کارکنان اپل ارسال شده و سایت MacRumors هم مدعی است از طریق منابعی قابل اتکا به آن دست پیدا کرده است.

در این یادداشت به پیاده سازی تغییراتی در سه شنبه 18 آذرماه ساعت 17 به وقت تهران اشاره شده که به سرویس AppleCareمربوط می شود. اپل با اینکار به ارائه دهندگان خدمات خود توصیه کرده که این تغییرات را دنبال کنند تا در جریان معرفی محصول جدید یا بروز شده و همچنین تغییر قیمت ها قرار بگیرند.

به نظر می رسد اپل به تکنسین های خود توصیه کرده است که برای حضور در رویداد هفته بعد آماده باشند تا در جریان معرفی محصول جدید یا به روز شده و همچنین تغییر قیمت ها قرار بگیرند.

این نخستین بار نیست که کوپرتینویی ها قبل از برگزاری رویدادی، چنین روندی را طی می کنند. به عنوان مثال اپل در جریان رویداد رونمایی گوشی های سری آیفون 12 نیز به تکنسین ها توصیه کرده بود که برای اطلاع از تغییرات مربوط به AppleCare رویداد را دنبال کنند.

برخی معتقدند کمی بعید به نظر می رسد که امسال اپل میزبان رویداد دیگری باشد. معمولا کوپرتینویی ها ساعت 17 برخی اطلاعیه های مطبوعاتی خود را منتشر می کنند. همین اتفاق برای رویداد رونمایی مک بوک پرو 13 اینچی در ماه می 2020، رویداد معرفی مک بوک پرو 16 اینچی در نوامبر 2019 و درنهایت رویداد رونمایی از نسل دوم ایرپادز در مارس 2019 نیز رخ داد.

ماه گذشته، کاربری با نام کاربری L0vetodream در توئیتر ادعا کرد که اپل برای کریسمس امسال سورپرایزی در پیش دارد.

هرچند هنوز مشخص نیست که چه محصول یا محصولاتی در صف رونمایی هستند اما اگر خبر برگزاری رویداد اپل در سه شنبه صحت داشته باشد، شایعه های بسیاری در مورد معرفی ایرتگ، اپل تی وی با کنترلر مخصوص بازی و هدفون روگوشی اپل منتشر شده و بعید نیست خاتمه شاهد معرفی آنها باشیم.

به احتمال زیاد هر محصولی که سه شنبه آینده رونمایی شود، از پشتیبانی +AppleCare بهره خواهد برد. در نتیجه اگر خبر رویداد صحت داشته باشد، باید منتظر سخت افزاری جدید باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1403

به "کوپرتینونشینها قصد دارند قبل از ورود به سال نو میلادی، روز سه شنبه 18 آذرماه رویداد دیگری برگزار کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوپرتینونشینها قصد دارند قبل از ورود به سال نو میلادی، روز سه شنبه 18 آذرماه رویداد دیگری برگزار کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید