کرونا هم مانع قهرمانی پرسپولیس نیست، بلای سه تفنگدار سر فوتبال!

به گزارش صنایع 90، ناصر ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد تأثیر لغو بازی های فصل جاری رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: کاملاً طبیعی است در چنین شرایطی همچون سایر کشورها اقدام به تعویق بازی های لیگ برتر کنیم. چیزی مهمتر از سلامتی برای هر انسان وجود ندارد و این موضوع می تواند در تصمیمات بعدی فوتبال ایران و حتی فیفا تأثیر بگذارد.

کرونا هم مانع قهرمانی پرسپولیس نیست، بلای سه تفنگدار سر فوتبال!

وی درباره فرایند آماده سازی تیم های لیگ رجحان برای بازگشت به شرایط مطلوب ادامه داد: در بالای جدول شانس پرسپولیس بیشتر از بقیه است و فکر نمی کنم ویروس کرونا مانع از قهرمانی این تیم در فصل جاری گردد. به هر حال اتفاق غیرقابل پیش بینی اتفاق افتاده و نمی توان کسی را مقصر دانست. به نظر می رسد تیم های پایین جدول باید فکر اساسی برای کسب امتیاز در کوتاه مدت نمایند تا بتوانند از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

کارشناس فوتبال ایران درباره لغو انتخابات فدراسیون فوتبال افزود: بلایی که سه تفنگدارِ مدیریتی در فدراسیون فوتبال ایجاد کردند، آنقدر زیاد است که سال ها طول می کشد بخواهیم شرایط را ایده آل کنیم. آقایان تاج، ساکت و کفاشیان کاری نموده اند که فوتبال ایران به این حال و روز افتاده است. چرا باید اعتبار ورزش و فوتبال ایران در کرسی های بین المللی به سادگی زیر سؤال برود؟

ابراهیمی در پایان گفت: مسئله ای که در فدراسیون فوتبال است را پرسپولیس هم دارد. در 40 سال گذشته حدود 21 مدیرعامل به این تیم آمده اند که خودش جای سؤال است. هیچ ضوابطی برای رسیدن به این مقام در نظر گرفته نمی گردد و همین الان هم شاهد خواهیم بود که رابطه ها حرف اول را می زند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 878

به "کرونا هم مانع قهرمانی پرسپولیس نیست، بلای سه تفنگدار سر فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا هم مانع قهرمانی پرسپولیس نیست، بلای سه تفنگدار سر فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید