کالج دولتی ونکوور (VCC)

به گزارش صنایع 90، کالج دولتی ونکوور یا Vancouver Community Collegeواقع در قلب شهر ونکوور، سالانه بالغ بر 15000 دانشجو را به تجربه دنیای واقعی، آموزش های مربوطه و آمادگی کامل برای نیروی کار رقابتی دعوت و از آنها استقبال می نماید.

کالج دولتی ونکوور (VCC)

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کالج دولتی یا Community College چیست؟

بطور کلی بعضی از کالج های کانادا توسط استان های آن پشتیبانی اقتصادی می شوند. به این دسته از کالج ها که با بودجه دولتی به فعالیت می پردازند به اصطلاح کالج دولتی یا community college گفته می شود. بودجه کالج های دولتی عمدتا ازسوی دولت فدرال کانادا تامین می شود و در نتیجه هزینه های تحصیلی کمتری به نسبت کالج های خصوصی دارند.

همچنین کالج ها در کانادا اغلب به موسسات برگزارنماینده دوره های آموزشی، فنی و حرفه ای، هنری و علمی اطلاق می شوند و اغلب به اندازه دانشگاه ها مستقل نیستند.

رنکینگ کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)

رتبه ی7351 ام دنیا در سیستم رتبه بندی Web of Universitiesسال 2017

رتبه 117 ام کشور کانادا در سیستم رتبه بندی Web of Universitiesسال 2017

شرایط تحصیلی مورد احتیاج برای اخذ پذیرش از کالج دولتی ونکوور کانادا (VCC)

مدرک دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی مورد تایید کشور کانادا

ارسال رزومه

اثبات مهارت در زبان انگلیسی

  1. مدرک تافل با حداقل نمره 80 (آزمون مبتنی بر اینترنت)
  2. مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5
  3. مدرک CLBPT با حداقل نمره 7 در هر بخش
  4. گذراندن دوره زبان انگلیسی حداقل English10 (جهت صلاحیت در خواندن و نوشتن)

معرفی کلی کالج دولتی ونکوور

کالج دولتی ونکوور آموزش های خلاقانه و آگاهانه ای را در زمینه های مختلف حرفه ای از جمله هنرهای آشپزی، تجارت، طراحی، علوم بهداشتی، هتلداری، تجارت حمل و نقل و موسیقی ارائه می دهد. مدارک و گواهی هایی که این دانشگاه ارائه می دهد شامل مدارک کارشناسی، دیپلما، سرتیفیکیت کارآموزی می باشد.

برنامه های VCC با هدف اینکه فارغ التحصیلان بتوانند با موفقیت به بازار کار وارد شوند طراحی شده اند و جالب است بدانید نرخ اشتغال فارغ التحصیلان کالج دولتی ونکوور 90 درصد می باشد. علاوه بر این ، VCC دارای اعتباری در سطح بین المللی است ودر هر سال 34 برنامه محبوب را به بیش از 1000 دانشجوی بین المللی ارائه می دهد. VCC همچنین یکی از اعضای Coastal Corridor Consortium است که برای بهبود سطح مشارکت و موفقیت در بین دانشجویان بومی در کانادا کوشش می نماید.

دفتر آموزش بومی و دفتر اشتغال دولتی VCC تضمین می نمایند که اولویت اولیه ثبتنام در این کالج با دانشجویان بومی است که شرایط مورداحتیاج برای اخذ پذیرش این کالج را برآورده می سازند و همچنین فضاهای گردهمایی، پشتیبانی و مشاوره خدمات را به آنان ارائه می دهد.VCC

کالج دولتی ونکوور برای بیش از 50 سال خدمات دانشجویی متعددی که برای عموم آزاد است را برای محصلان فراهم نموده است. ازجمله این خدمات می توان به کافه تریا، رستوران های لذیذ،فروشگاه اتومبیل، مطب دندانپزشکی، استودیوی طراحی و سالن و اسپا اشاره نمود. چنین فروشگاه های خدماتی به دانشجویان این امکان را می دهند تا ضمن تحصیل در دانشگاه بتوانند از خدمات کم هزینه با کیفیت بالا، در مرکز شهر و شرق ونکوور برخوردار شوند.

مسکن و خوابگاه های کالج دولتی ونکوور کانادا

اقامتگاه کالج ونکوور برای اقامت دانشجویان، اتاق های خصوصی مجهز به امکانات کافی با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته است که اجاره ماهیانه این اتاق ها 784 دلار است.

همچنین گزینه های دیگری برای اقامت دانشجویان در ونکوور موجود است مانند اقامتگاه های اجاره ای مبله، اقامتگاه های بدون اثاثیه و آپارتمان های شخصی.

شهریه کالج دولتی ونکوور کانادا

شهریه دانشجویان بین المللی کالج ونکوورکانادا بین 8000 تا 16000 دلار در سال متغیر می باشد. اطز طرفی هر دانشجو در طول دوران تحصیل در کالج باید هزینه بیمه درمانی خود را نیز پرداخت نماید. همچنین مبلغ 1500 دلار قبل از ورود به کالج نیز از متقاضی اخذ می شود.

حقایق کوتاه درباره کالج دولتی ونکوور

  • 93%از فارغ التحصیلان VCC از تحصیل در این کالج راضی هستند
  • 90٪ دانشجویان VCC بعد از فارغ التحصیلی استخدام می شوند
  • 63٪ دانشجویان VCC زن هستند
  • سالانه 375 دانشجوی بومی در VCC ثبت نام می نمایند
  • متوسط ظرفیت کلاس های VCC، 21نفر است
  • VCC هر سال 1100 دانشجو می پذیرد

تاریخچه کالج دولتی ونکوور

چهار مؤسسه محلی در سال 1965 گرد هم آمده بودند تا آنچه را که امروزه با عنوان کالج دولتی ونکوور شناخته می شود تشکیل دهند. این چهار مؤسسه عبارت بودند از: مؤسسه حرفه ای ونکوور(Vancouver Vocational Institute)، مدرسه شبانه مدرسه ونکوور(Vancouver School Boards Night School Program)، دانشکده هنر ونکوور(Vancouver School of Art) و مرکز آموزش مستمر ارشد کینگ ادوارد(King Edward Senior Matriculation and Continuing Education Center). همه آنها با هم ادغام شده بودند و در ابتدا کالج شهر ونکوور نامیده می شدند.

در ابتدا کلاس ها در مرکز کینگ ادوارد برگزار می شد. این دانشکده یک محوطه دانشگاهی را در محله لنگرا تأسیس نموده بود که در سال 1994 به یک کالج مستقل تبدیل شده بود. در سال 1974، پس از جدایی از هیئت مدیره مدرسه ونکوور، کالج شهر ونکوور به عنوان کالج دولتی ونکوور شناخته شد. سپس پردیس اصلی کالج از خیابان دوازدهم و خیابان اوک (مرکز کینگ ادوارد) به خیابان برادوی 1155 منتقل شد.

کالج دولتی ونکوور شامل سه دانشگاه است. پردیس اول در همیلتون (200 Block Dunsmuir) واقع شده است و به عنوان پردیس دانشگاه مرکز شهر شناخته می شود. این پردیس توسط قطار هوایی ونکوور قابل دسترسی است.

پردیس دوم VCC درخیابان 1155 East Broadway واقع شده است و به عنوان پردس دانشگاه برادوی معروف است. این پردیس در مجموع 55 میلیون دلار هزینه داشته است. ساختمان اینجا هفت طبقه است و مساحت آن 12400 متر مربع است. در این پردیس برنامه های آموزش علوم بهداشتی کالج جامعه ونکوور برگزار می شود. همچنین سومین پردیس دانشگاه نیز در سال 2014 تاسیس شد. علاوه بر این سه پردیس، کالج دولتی ونکوور حدود 36 مرکز یادگیری و ارتباطات دارد.

کالج دولتی ونکوور هم برنامه های پاره وقت و هم تمام وقت دارد. بعضی از برنامه هایی که در ونکوور ارائه می شود عبارتند از: ارتقاء علمی، طراحی، هتلدار ، موسیقی و پایکوبی، انتقالی دانشگاه، تجارت، علوم بهداشتی، زبان و نوشتار، تجارت حمل و نقل، پخت و پز و هنرهای آشپزی، مو، زیبایی و آرایش، آموزش مربی، فناوری، کارآموزی، انگلیسی به عنوان زبان دوم، خدمات انسانی و خانوادگی، دانش آموزان دارای معلولیت و آموزش جوانان در معاملات.

کالج دولتی ونکوور کالج بزرگی است که دوره های آموزشی بعد از دوره دوم(postsecondary) را در منطقه بریتیش کلمبیا با بودجه سالانه 105 میلیون دلار، ارائه می دهد.

وبسایت کالج دولتی ونکوور

منبع: اینترنت
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1238

به "کالج دولتی ونکوور (VCC)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالج دولتی ونکوور (VCC)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید