پولستار 4 با قیمت 60 هزار دلار معرفی گردید، خودرویی که شیشه عقب ندارد!

به گزارش صنایع 90، پولستار 4 جدیدترین محصول این برند است که از منظر مقدار و قیمت بین پولستار 2 و پولستار 3 قرار خواهد داشت. کراس اوور کامپکت مذکور همچنان از زبان طراحی اختصاصی و مجذوب کننده پولستار استفاده می نماید و کد های دقیقی از مفهومی پولستار پریسپت در آن قابل مشاهده است.

پولستار 4 با قیمت 60 هزار دلار معرفی گردید، خودرویی که شیشه عقب ندارد!

به گزارش عصر ایران، پولستار 4 در تریم های تک موتور و بعلاوه دو موتور الکتریکی قابل سفارش می گردد. تریم پرچمدار پولستار 4 برابر با 544 اسب بخار خروجی و 686 نیوتن متر گشتاور دارد. خودرو طی 3.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد تا لقب سریع ترین محصول برند پولستار را نیز در اختیار داشته باشد، حتی با وجود اینکه پولستار 1 قدرت پیشرانه بیشتری دارد!

تریم تک موتور پولستار 4 که نیرو را به محور عقب انتقال می دهد، حدود 272 اسب بخار خروجی و 343 نیوتن متر گشتاور دارد.

برد حرکتی تریم تک موتور حدود 482 کیلومتر محاسبه شده است. در هر دو تریم از بسته باتری 102 کیلووات ساعت استفاده شده که از شارژ دی سی 200 کیلوواتی و ای سی 22 کیلوواتی پشتیبانی می نماید. سیستم باتری از قابلیت شارژر ریورز نیز برخوردار است.

برای پولستار 4 قابلیتی در نظر گرفته شده که براساس آن، راننده می تواند شرایط مصرف انرژی در خودرو را انتخاب کند: افزایش برد حرکتی یا توان بالای پیشرانه.

در پولستار 4 مجهز به 2 موتور الکتریکی از سیستم تعلیق نیمه فعال یا تطبیقی استفاده می نماید. رینگ های آلومینیومی اختصاصی نیز با توجه به آپشن در میزان های 20، 21 و 22 اینچی ارائه می شوند.

شیشه های بدون فریم و دستگیره درب پاپ آپ از دیگر ویژگی های نمای جانبی پولستار 4 است.

پولستار 4 شیشه عقب ندارد و سقف شیشه ای آن تا ستون آخر (یا محل قرار گیری سر سرنشین های ردیف عقب) ادامه دارد و چشم انداز ای یکپارچه را ایجاد می نماید.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4839 میلیمتر در طول، 2139 میلیمتر در عرض و 1544 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن 2999 میلیمتر است.

پولستار 4 در بخش ایمنی مجهز به 9 کیسه ایمنی هوا، 12 دوربین، یک رادار و 12 سنسور اولترا سونیک است. نمایشگر 10.2 اینچی پشت فرمان و 14.7 اینچی هداپ اطلاعات مورد احتیاج راننده را در اختیارش قرار می دهند. نمایشگر هداپ مذکور از فونت و رنگ های بسیار مجذوب کنندهی پشتیبانی می نماید.

نمایشگر 15.4 اینچی تنظیمات سیستم تفریح در مرکز کنسول اصلی جلو یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های فناورانه پولستار 4 است که با سیستم عامل اندروید کار می نماید. اینجا تجربه دلچسبی از گوگل پلی، گوگل مپس و دستیار هوشمند گوگل در اختیار راننده قرار می گیرد.

اپل کارپلی نیز فعال است و بعلاوه سیستم صوتی با 12 اسپیکر از برند حرفه ای هارمن کاردون نیز قابل سفارش است. امکان سفارش 2 اسپیکر برای هر استراحتگاه سر در صندلی ها جلو نیز در نظر گرفته شده که تعداد اسپیکر ها را به عدد 16 می رساند.

امکان سفارش بسته های آپشن بسیار متنوعی برای پولستار 4 در نظر گرفته شده که از رنگ بدنه، سقف شیشه ای الکتروکروماتیک، نورپردازی داخلی پیشرفته تر، ماساژور صندلی ها و ... را شامل می گردد.

سیستم ترمز برمبو با جزئیات طلایی رنگ، کمربند های متفاوت و رینگ 22 اینچی نیز بخش دیگری از آپشن مجذوب کننده این خودرو محسوب می شوند.

قیمت پایه احتمالی پولستار 4 حدود 60 هزار دلار پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2258

به "پولستار 4 با قیمت 60 هزار دلار معرفی گردید، خودرویی که شیشه عقب ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولستار 4 با قیمت 60 هزار دلار معرفی گردید، خودرویی که شیشه عقب ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید